Benzinetank Honda Hawk gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

INAMLE

MF'er
Donateur
14 apr 2010
115
46
Hallo mede-MF-ers, vanwege een klein lekje in de tank ben ik op zoek naar een andere tank voor een Honda Hawk, ik weet dat je de tank kunt repareren met middeltjes en ben daar nu ook mee bezig maar ik zou toch graag een andere tank willen hebben omdat er nog meer roestplekjes op de tank zitten waardoor deze waarschijnlijk weer lek zal gaan.
Ik hoor het graag.

Hartelijke groet,

Marcel: nul, zes, vier, 88, 26, zes, 1, zes
of de_lange_marcel ed hetemail punt com
 
'Benzinetank Honda Hwak gevraagd' > 'Benzinetank Honda Hawk gevraagd'
al gekeken bij Roukama of swinkels motoren, of andere sloperijen?
 
Yep, heb al Defiduc benaderd en antwoord gekregen. Deze tanks zijn weinig te krijgen. Ik heb van de week de tank met Tankcure behandeld en hij droogt prima maar van de winter zal ik wel een oplossing moeten vinden. I.i.g. bedankt voor je reactie en het meedenken.

Marcel
 
Update.
Na een perfect motorweekend (750km gereden) merkte ik bij een stop dat de benzine uit een nieuw gaatje over mn hete uitlaat stroomde!!!! Met angst en beven naar huis gereden totdat de benzine onder het gaatje stond. Er zitten nu 3 gaatjes in de tank en elk blaasje wordt een gaatje. Tank is definitief onbruikbaar geworden.

Marcel
 
Ha Tiger650,

Volgens mij zijn de benzinetanks voor alle Hawkbouwjaren hetzelfde toch.
Maar als het goed is komt er vandaag met de bezorger een 2e hands tank! Zit met spanning te wachten.

Marcel
 
Jawel vandaag geleverd, meteen gemonteerd en goed!!!! Helemaal geweldig.

Marcel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan