Benzinetank - plastic met kraantje

f782ca509

Die hard MF'er
28 dec 2009
482
0
Beste MF-ers.

Ik ben op zoek naar een (2 a 3 liter) benzinetankje van plastic. Vaak worden deze gebruikt tijdens de carburateurs te synchen. Ik doel op een universeel ding, dus echt in de vorm van een platte vierkante tupperware bak.

Laatst heb ik hier op motor-forum een topic voorbij zien komen waar iemand ook op zoek was naar zoiets, helaas heb ik dit topic niet meer kunnen vinden . (ja, ik heb search gebruikt :+ ), als ik het me goed kan herinneren was dit topic gestart door Bolski.

Als iemand nog zoiets weet, bij een webshop of wat dan ook, hoor ik het graag !

Alvast bedankt.
 
Ik heb een losse 10 liter tank, gewoon vierkant, van blik.
En een oud sorfietstankje.

En één van plastic van louis.eu. Maar das echt de minste, om eerlijk te zijn. En wel mooi de duurste.

Zoek eens op MP op benzinetank of brandstof tank.
 
Heb het zelf niet doorgehad, maar mijn topic is een typisch voorbeeldje van het XY probleem.

Ik heb nu besloten een RS50 tank a 20 euro van marktplaats te kopen, past waarschijnlijk direct er bovenop, nogmaals bedankt voor de suggesties :)
 
Wegenwacht-man fixte eens in no-time zoiets voor mij van een kleine plastic jerrycan die bij de meeste pompen en in doe-markten worden verkocht; die tankjes zijn in ieder geval van brandstofbestendig materiaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan