benzineverklikkerlampje SV 2004 , knippert ook?

Vampie

MF veteraan
8 mrt 2004
6.661
4
Philippines
het benzineverklikkerlampje ( mooi scrabbelwoord :9 ) van het eerste model SV gaat eerst branden bij drie liter over en bij een liter gaat hij knipperen.

Bij mijn huidige SV (2004) gaat hij branden bij 4,2 liter volgens het instructie boekje maar ze hebben het niet meer over het knipperen.

Nou was ik benieuwd of het vergeten is te vertalen o.i.d. of dat het er echt niet meer opzit. Het was namelijk wel makkelijk, zo van ; nu moet je ECHT tanken!!

iemand al zonder benzine gestaan? O-) O-)
 
Ik hoopte eigelijk dat iemand anders dat al had gedaan....... :X

Ik ging er eigenlijk vanuit dat bij deze het hetzelfde werkte als bij het vorige model. maar kan er niks over vinden.

zal er wel niet opzitten denk ik........ wil het er niet op gokken
 
Tsja, dat was ook mijn eerste reactie toen ik mijn SV (model 2003) net nieuw had. :) Het lampje gaat niet echt branden, maar ook niet knipperen. Voor zover ik weet is het niet zo dat het lampje aan het eind continue blijft branden om aan te geven dat je echt moet gaan tanken. Goed in de gaten houden dus. Meestal kan je nog wel een eind rijden alstie gaat branden: ongeveer 80 km. :}
 
Laatst bewerkt:
het benzineverklikkerlampje ( mooi scrabbelwoord :9 ) van het eerste model SV gaat eerst branden bij drie liter over en bij een liter gaat hij knipperen.

Bij mijn huidige SV (2004) gaat hij branden bij 4,2 liter volgens het instructie boekje maar ze hebben het niet meer over het knipperen.

Nou was ik benieuwd of het vergeten is te vertalen o.i.d. of dat het er echt niet meer opzit. Het was namelijk wel makkelijk, zo van ; nu moet je ECHT tanken!!

iemand al zonder benzine gestaan? O-) O-)
dat moet zijn : gaat knipperen bij ongeveer 3,5 liter en gaat constant branden bij 1,5 liter.
Ik vind het erg handig dat die overgang erin zit , ik mag toch hopen dat de nieuwere dat ook gewoon heeft :o
Heb alleen nooit op zo'n ding gereden , dus helaas.Misschien kun je het stukje online zetten ? Kunnen we met z'n allen gaan vertalen :+
 
Inderdaad het moet andersom zijn |(

Ik heb tussendoor een jaartje hornet gereden en die heeft een kraantje. vergeten.

de handleiding is wel gewoon in het nederlands hoor, en engels/italiaans/duits/spaans

Ik ga er nu gewoon vanuit dat het niet zo is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan