Bergen, Bochten, Bier, wie wil er mee?

Alpenrijder

MF veteraan
3 feb 2010
1.373
322
Villabassa, Italië.
Beste MF'ers,

Zoals gebruikelijk de laatste jaren hier weer een oproep voor reisgenoten, om in September naar de Dolomieten te gaan.

Ik heb vrij van 1 tot en met 21 September. Ergens in die periode ben ik van plan om een dag of 12 (uit en thuis en met de motor natuurlijk) naar de Dolomieten te gaan.

De keuze voor September is bewust omdat dan alle Italianen weer aan het werk zijn, de kinderen zitten weer op school en de temperatuur is over zijn hoogtepunt heen.

De keuze voor de Dolomieten omdat dat (vind ik) één van de mooiste gebieden is om motor te rijden, het eten lekker is en de mensen vriendelijk. Route heen en terug is nog nader te bepalen.

Kamperen vind ik veel te veel gedoe, dus het worden gasthofen. Onderweg voor 1 nacht, eenmaal ter plaatse voor meerdere nachten.

Mijn rijstijl is toer tot licht sportief. Waar het kan gaat het gas een beetje "kuch" open, in dorpjes en steden houd ik me aan de max snelheid.

Ik rij op een BMW R1200rt met een Garmin Zumo 550 navigatie. Laptopje gaat mee om s'avonds de route voor de volgende dag te maken.

Wil je mee, of wil je meer info, reageer.

Groet,

Paul
 
Laatst bewerkt:
Nadeel van die locatie is wel dat het daar al vroeg warm is. Heb je nog geen meter gereden sta je al te zweten in je pak.


Niemand interesse om een stukje te gaan rijden in de Dolomieten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan