Bergen op Zoom en omstreken - deel 1 - Een nieuw begin

Beste bergenaren...
20160517_132859.jpg
 
Goede morgen!

Dit topic eens even nieuw leven in blazen......

Hier een mafkees uit Hoogerheide :+

Van de week deze motor gekocht:
IMG_20200701_202943-X2.jpg


Nu nog even de juiste vermelding op mijn roze pasje krijgen.... (en daar moet ik even geduld voor hebben helaas door al het "goede" werk van het CBR) en dan kan ik ook op een wat snellere 2-wieler de weg op :D (buiten de 50cc dus) :]

Zit ook al in het topic van Zeeland, omdat Hoogerheide natuurlijk vlakbij zeeland ligt, mijn broertje in zeeland woont en ik dus daar ook genoeg op 2 wielen te vinden ga zijn :)

Met de cabrio rijden we daar ook regelmatig.
 
Mooi ding man! :)

Ik houd m'n ogen open voor je in ieder geval. Er is een (ook niet heel actief) app-groepje met een paar man uit dit topic, mocht je daar ook bij willen, stuur je nummer even via PB.

Ik zie trouwens op je website dat je ook modelvliegt, leuk, heb ik ook een tijd actief gedaan. Pas veel spul opgeruimd omdat het op een lager pitje staat.
 
Dank je!!
Zodra ik mijn rijbewijs echt heb, stuur ik mijn nr wel even! Is nu helaas nog even niet echt nuttig hahahaha

en modelvliegen deed ik ja, ik heb dit voorjaar alles opgeruimd.... deed er niets meer mee helaas, motivatie was al wat jaren weg en heb een aantal keren op het punt gestaan alles te verkopen.... en nu toch echt maar gedaan!
 
Haha, typisch. Ik heb een aantal jaren heel fanatiek bij de Grondpiloten gevlogen. Toen kwamen er andere prioriteiten en voor die 2x per jaar wordt de contributie dan wel duur. Ik heb op één vliegtuig na alles de deur uit gedaan (ook dit voorjaar). Met de Tundra kan ik als ik er zin in heb nog prima wildvliegen.
 
Ik ben lid bij Bouwen Vliegen Lijmen. kom daar nog wel regelmatig :) Mijn achterbuurman zit wel bij de grondpiloten dacht ik.
Ik heb ook nog wat klein speelgoed gehouden en mijn DJI Mavic Pro voor de video beelden vanuit de lucht :P hihi

Bij de cabrio club waar ik bij zit met onze Opel Cascada maak ik ook altijd een leuk filmpje van elk evenement :)

Nu gaat voorlopig even al het geld naar de Motor! Hoop dat september en oktober nog redelijk worden (gezien het weer) en dat ik nog lekker wat kilometers kan gaan maken...... ALS ik slaag natuurlijk voor alles :P hahaha
 
bij Wim Luijten (TLON).
Wim zelf geeft ons les (les samen met een maat van me).
Echt een topkerel die Wim :) We hebben de grootste lol !
:]

Overigens, van de winter ook maar eens kijken naar een com systeem.
Ik dacht aan een sena (ivm de app zodat je meer afstand haalt enzo)
 
Ah, ik heb toen bij Mattemburg gelest. Succes in ieder geval.

Communicatie is fijn. Ik heb zelf net nieuwe Cardo systemen voor mij en mijn vriendin. Cardo is de enige die waterdichtheid met een ip67 certificaat garandeert. Als je niet van plan bent om ook in de regen door te rijden maakt het niet zo uit, in de praktijk zijn ze allemaal best waterbestendig.

Kijk vooral wat er in je omgeving (vrienden die ook rijden) gebruikt wordt... is best leuk als je met hun kunt verbinden.
 
Bedankt!

Ik zag het op jouw youtube kanaal ja :)

Ik ken op dit moment niemand met een communicatie systeem, iedereen rijdt zonder.
Alleen mijn broertje heeft er1, puur voor muziek en handsfree bellen. Dat is een Cardo, maar we willen wat meer afstand kunnen overbruggen dan een meter of 300, en als er een auto of vrachtwagen tussen zit, ben je de verbinding in veel gevallen kwijt....

Daarom zaten we te denken aan een simpel setje van Sena, de smh5. Een dual box heb ik al gevonden voor nog geen 170 euro, kwaliteit is goed, en gebruik makend van de rideconnect app van Sena, kun je via het mobiele netwerk met elkaar communiceren op de zelfde manier als dat normaal dus met de directe Bluetooth verbinding gaat.
Maar goed, dat is iets voor van de winter, eerst maar eens wat kilometertjes maken straks :)
 
Voor de Bergenaren:

Komende zaterdag heb ik een tourtje georganiseerd vanuit mijn Youtube kanaal.
Mocht er iemand zin hebben om een lekker stukje te rijden zijn jullie welkom! :)

Aanstaande zaterdag (1 augustus) vanaf 10:30 verzamelen, 11:00 vertrek vanaf het parkeerterreintje achter de Schelp (tegenover de McDonalds).
Ik verwacht nu een zes of zeven motoren. Heb een rondje verzonnen met een stukje Tholen/Oesterdam/Huijbergen/Nispen/Heerle/Moerstraten van een kilometer of 130. Tempo zal een beetje gemiddeld zijn. Ik ben niet traag maar als je met een groep rijdt kun je natuurlijk niet te hard knallen ;)

Hier het filmpje met uitnodiging:
 
Als ik mijn rijbewijs had, reed ik mee :P vanaf 12 september nog maar eens herhalen, dat ritje :P hihi (als alles goed gaat kan ik dan zelf los op 2 wielen).

Misschien kom ik op de brommer (ja de 50cc) wel effe kijken voor de lol, evt wat air shots maken met de dji mavic pro, maar moet ik even kijken of ik de agenda vrij kan maken (staat nu vol voor die dag en tijd helaas)

Voor de rijders: let even op.... zeker in weekeinden waar het weer goed is, wordt HEEEEEL veel gecontroleerd. Vooral bijvoorbeeld de oesterdam... doe daar niet te gek, of je ziet blauwe lampjes en/of een bordje met rode hoofdletters......

Veel plezier aan een ieder die mee gaat doen :D
 
Flitsmeister gaat sowieso aan ;)
En ik wil niet degene zijn waardoor er hier in de buurt leuke wegen afgesloten worden, dus komt goed! :t


En als het leuk is wil ik het zeker vaker gaan doen, dus we zullen echt wel eens een leuk ritje gaan doen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan