Bergen op Zoom en omstreken - deel 1 - Een nieuw begin

Het was een leuke rit! :)
Clubje was niet te groot, niet te klein om lekker te rijden zonder iemand kwijt te raken, route was leuk en afwisselend.



Thnx @BadBert voor de foto's en drone video's.

i-Dx3nJbd-L.jpg

1596359383704.png
 
Afgelopen zaterdag kreeg ik een appje van @Sjefman , of ik zin had om mee te gaan rijden..... euhm, ja tuurlijk! Was prachtig weer....

@Race-bas ook opgetrommeld en samen op pad geweest ook met mijn broertje er bij.
lekker gereden bij mijn broertje in de buurt (omgeving Goes) en gekletst.
Ook vliegtuigjes gekeken hahahah
i-549zcjT-X2.jpg


was een leuke kleren combo zo;
i-5Mshwg9-X2.jpg


Ben benieuwd hoeveel dagen er nog komen om lekker te rijden :)
Wat HEEL druk met motor rijders op de weg, maar dat was niet gek ook natuurlijk.

Begin mijn S-je al een beetje te leren kennen, heerlijke machine. Nog geen spijt van de aankoop hahahah
 
Dit topic ga ik ook volgen, lekker dichtbij hoogerheide. En volgens mij heb er een aantal van jullie al wel eens zien rijden in de omgeving.
 
HEEJ!
dorpsgenoot???

Welke hoek van Hoogerheide staat jouw fiets gestald? :P

Mijne in plan d' Hoef, en heb een MF sticker op het kenteken van mijn r1200rs sinds kort!
Ben ook regelmatig te spotten met mijn vrouwtje achterop :) (tot ze zelf haar rijbewijs heeft dan... is ze mee bezig)
 
Aan de putseweg staan ze gestald, geen mf sticker nog maar de motoren zijn goed herkenbaar. Zoveel bol d'ors of zijspannen zijn er niet op t dorp
 
Zooo daar zijn we weer na jaren van afwezigheid. Na 2 jaar niet gereden te hebben, zojuist een R1 aangeschaft. Dus voor dit jaar ben ik weer van de partij!
 
Mocht er nog een groepsapp zijn ontvang ik graag een PB. Hier nog een plaat bewoner die afgelopen najaar een rijbewijs heeft gehaald. Mocht er een toertje gereden worden ga ik graag mee. Net gestart en geen hele rappe motor dus ligt eraan hoe er gereden wordt.
 
BMW F650GS, gekocht voor woon-werk verkeer richting Zeeland. Maar een keer samen rijden lijkt me ook leuk.
 
Prima fiets, kan je zelfs nog mooie shortcuts mee nemen door de polder als er file is op de a4/a58. Kunnen wel eens een datum prikken voor een rondje oid
 
Top, stuur maar een DM. Ik rij meestal over de oude Rijksweg via Hoogerheide richting Zeeland 😬. De kraaijenberg over zou ook nog kunnen maar dat is volgens mij niet toegestaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan