Bergen op Zoom en omstreken - deel 1 - Een nieuw begin

Nou, je bent niet de enige met pannen. Volgens mij lek ik wat koelvloeistof…
 

Bijlagen

  • 944DC082-3C89-4840-8628-A0029E1BDADE.jpeg
    944DC082-3C89-4840-8628-A0029E1BDADE.jpeg
    189,1 KB · Weergaven: 15
Net dit topic ontdekt! Woon zelf ook nog behoorlijk in de buurt, net over de Belgische grens.

Hebben jullie een whatsapp groepje?

Rij zelf met een Honda CB1000R sinds een tijdje maar deze week komt er wat leuks bij! :]
 
Ai een lekke band is nooit leuk, op een te repareren plek of is tie gelijk goed voor de vuilbak?
Koelvloeistof slangen/slangklemmen nalopen en eventueel een slagje vaster doen.
Welkom in deze uithoek van t forum stanny01
 
Net dit topic ontdekt! Woon zelf ook nog behoorlijk in de buurt, net over de Belgische grens.

Hebben jullie een whatsapp groepje?

Rij zelf met een Honda CB1000R sinds een tijdje maar deze week komt er wat leuks bij! :]
Welkom! dat is wel heel NET over de grens hihihi

er is nog geen whatsapp groepje. Weet niet of daar echt behoefte aan is?
Als er genoeg mensen bij willen dan kunnen we dat vast wel regelen :D
 
Ben jij nog gaan rijden met je vrouw? Eerste keer las ik voor haar🙂
Nee we zijn niet meer weggeweest.
Bij ons was het de hele ochtend en eerste deel van de middag aan het druppelen/miezeren/druppelen.
Later smmiddags ging ik met mijn broertje weg (even naar de damen dagen en naar de popup outlet van mkc), toen was het mooi weer, maar ja, toen was ik niet thuis :(

Zondag hadden we andere afspraken.

dus nog maar weer even wachten... ach ja, komen nog genoeg mooie dagen!
 
Zaterdag even naar Chromeburner, maar het wordt helaas met de auto. We hebben nog 4 andere stops onderweg en het wordt schijtweer.

Zondag geen tijd want dan moet er MotoGP gekeken worden!


Ik merk dat motorrijden in het weekend een stuk minder prioriteit heeft nu ik een 500km per week voor woon/werk op de motor zit.
 
Beste 1 april grap, bijna motorweer🤣

En toch vandaag doorwaai handschoenen gekocht _O-

Prioriteit was tussenseizoen handschoenen, liefst goretex, maar ze hadden niks wat aan alle eisen en pasvorm voldeed. Wel een prima set zomerhandschoenen gepast en aangezien die ook aan vervanging toe waren..
 
Nou, zondag was het nou ook niet echt fijn weer.
Het ZOU zonnig zijn en 12 graden......
nou.... om een uur of 4 kwam het zonnetje eindelijk een keer kijken. En het was toen 8 graden met een gevoelstemp van rond de 0 door de ijskoude wind :(
 
Klopt, het was een koude bedoeling aan men handen, zelfs met men stuurmoffen. Nog wel een rondje gedaan maar ingekort omdat de kleine t koud kreeg in het bakkie. Hopelijk komt de lente snel
 
Terug
Bovenaan Onderaan