Bergen op Zoom en omstreken - deel 1 - Een nieuw begin

Ik heb zaterdag middag (einde van de middag) een ritje gedaan met het vrouwtje :D
Haar aller eerste rit op haar eigen witte monstertje !!!

Eerst haar even in de wijk wat rondjes laten rijden om te wennen aan de koppeling enzo.
Toen gaan tanken en een klein rondje polder gedaan bij bergen op zoom, heerle, wouwseplantage, huijbergen en toen weer naar huis :)

Ook nog even gekeken of @Race-bas thuis was, maar die was er niet....
i-5FTgwJL-X2.jpg


i-WpxkgHJ-X2.jpg


i-SSpg2z7-X2.jpg


En weer veilig thuis :)
i-8n6rB3b-X2.jpg
 
zaterdag niet, vrouwtje is dan naar een beurs (staat soms met een hobby/knutsel/haak zaak op de beurs). Persoonlijk heb ik smiddags een verjaardag waar ik met mijn zoontje heen moet.
Zondag wellicht?
Ligt aan het weer ook... hebben verder niet veel gepland dacht ik.

moet ff kijken
 
Ik heb zaterdag middag (einde van de middag) een ritje gedaan met het vrouwtje :D
Haar aller eerste rit op haar eigen witte monstertje !!!

Eerst haar even in de wijk wat rondjes laten rijden om te wennen aan de koppeling enzo.
Toen gaan tanken en een klein rondje polder gedaan bij bergen op zoom, heerle, wouwseplantage, huijbergen en toen weer naar huis :)

Ook nog even gekeken of @Race-bas thuis was, maar die was er niet....
i-5FTgwJL-X2.jpg


i-WpxkgHJ-X2.jpg


i-SSpg2z7-X2.jpg


En weer veilig thuis :)
i-8n6rB3b-X2.jpg


Volgens mij de over buurman van mijn ouders?😅
 
Hmm, als ik vrij ben kom ik bijna nooit op het forum (forums kijken op mobiele telefoon via de webbrowser vind ik irritant, en MF heeft geen tapatalk ondersteuning).

Donderdag heb ik samen met mijn maat een rondje zeeland gedaan, kort rondje maar.
Vrijdag zijn we naar een motor zaak gegaan en heeft hij zijn Ducati 1098 ingeruild op een Suzuki GSXr 750
 
Terug
Bovenaan Onderaan