Bergen op Zoom en omstreken - deel 1 - Een nieuw begin

Goede avond iedereen.:W OudMF lid. na 10 jaar weer eens kijken of het nog leeft. Ik woon in middels in Steenbergen. Ik was Vroeguh:+ vooral te vinden in het Roosendaal(Speeltuin) Topic. Nog even een foto er bij van mijn GSXR die ik al die jaren al heb.

161121949_3794144520684239_1211290527634967764_n.jpg
 
Ik heb van 't weekend m'n gsx-f ingeruild op iets leukers:

IMG-20230701-WA0003.jpeg



En je hoort me in heel Bergen op Zoom en omstreken als hij start.. de vorige eigenaar vond een db killer in een Leovince sbk uitlaat niet nodig. 8)7
 
Gisteren één besteld, hopelijk deze week nog binnen.

Ik voel me zo'n hork nu, wat een takkeherrie.
De Transalp wacht op een nieuw wormwieltje voor de kilometertelleraandrijving, dus de Tuono gaat momenteel mee naar het werk en ik durf hem 's ochtends amper te starten met Joëlle die nog op bed ligt (en de buren en hun twee kinderen).
 
Gisteren één besteld, hopelijk deze week nog binnen.

Ik voel me zo'n hork nu, wat een takkeherrie.
De Transalp wacht op een nieuw wormwieltje voor de kilometertelleraandrijving, dus de Tuono gaat momenteel mee naar het werk en ik durf hem 's ochtends amper te starten met Joëlle die nog op bed ligt (en de buren en hun twee kinderen).
snap ik.... gelukkig ben je je bewust hiervan en heb je de db Killer onderweg ;)

Binnenkort hem maar eens in het echt bewonderen!
 
Goedenavond

Sinds enkele jaren dit apparaat in bezit als eerste motor🥹.
Woonachtig in steenbergen en rij enkel bij gelegenheid en ga altijd tanken in bergen op zoom 100+🔥.

Wellicht in de toekomst ga ik een keer mee.
 

Bijlagen

  • IMG_6736.jpeg
    IMG_6736.jpeg
    429,4 KB · Weergaven: 14
Goedenavond

Sinds enkele jaren dit apparaat in bezit als eerste motor🥹.
Woonachtig in steenbergen en rij enkel bij gelegenheid en ga altijd tanken in bergen op zoom 100+🔥.

Wellicht in de toekomst ga ik een keer mee.
Zo dikke KTM! en dat als eerste motor. de meeste beginners kennen deze denk ik niet eens... :W
 
oef! Gave motor zeg.....

merk je nou nog wat van dat 100+ spul? Tank je vlakbij het CBR zeker?
Ja toen ik heb zag was het liefde op het eerste gezicht😃.
Motor loopt wat rustiger en de vlammen uit me uitlaat zijn iets groter.
Moet nog wel afgesteld worden op de bank. Misschien dat het dan meetbaar is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan