Bericht wijzigen, maar foto?

GeertB84

MF veteraan
19 mei 2005
1.869
6
Antwerpen België
Als je een bericht gepost hebt, en je merkt achteraf dat je een verkeerde foto in de attachment hebt gestoken, kan je die niet meer wijzigen als je op het "edit" knopje drukt. Je ziet wel je [imgatt ] staan, maar je kan je foto niet meer veranderen.

Of ligt dit aan mijn pc?
 
Dat ligt niet aan je pc. Als je wilt dat je foto verwijderd wordt kun je even een modje mailen en dan wordt het geregeld :)

Oh ja, en een nieuwe foto posten kun je zelf door gewoon een nieuwe post te plaatsen ;)
 
Ik had namelijk een foto gepost van men motor, en nu zag ik dat overal op dit forum de nummerplaat helemaal geel is gemaakt of onleesbaar.

Ik wou ff vlug ook maar een gele verfborstel over men nummerplaat halen, maar dan bleek dat ik men foto niet kon wijzigen.
Maar ik vraag me eigenlijk af waarom iedereen dat doet??
Op straat kan je toch ook een nummerplaat van iemand anders zien?

Iemand die weet waarom mensen dit doen?
 
Ik had namelijk een foto gepost van men motor, en nu zag ik dat overal op dit forum de nummerplaat helemaal geel is gemaakt of onleesbaar.

Ik wou ff vlug ook maar een gele verfborstel over men nummerplaat halen, maar dan bleek dat ik men foto niet kon wijzigen.
Maar ik vraag me eigenlijk af waarom iedereen dat doet??
Op straat kan je toch ook een nummerplaat van iemand anders zien?

Iemand die weet waarom mensen dit doen?
Omdat paranoia hoogtij viert op dit forum. En sommige mensen zijn bang dat hun motor meer risico loopt om gestolen te worden als het kenteken hier op het forum staat.
 
Ik wou ff vlug ook maar een gele verfborstel over men nummerplaat halen, maar dan bleek dat ik men foto niet kon wijzigen.

e000319.jpg
 
Omdat paranoia hoogtij viert op dit forum. En sommige mensen zijn bang dat hun motor meer risico loopt om gestolen te worden als het kenteken hier op het forum staat.

't zou verboden moeten worden! ;) Beetje onzin om je kenteken onherkenbaar te maken. Tijdens het rijden ziet ook half nederland hem...
 
Zeg is dit eigenlijk moeilijk om te ervoor te zorgen dat je in je bericht wel je attachment (je foto dus) kan wijzigen, zoals je nu met je tekst kan?

Beste moderators?
 
Hoef je geen mod voor te raadplegen, kanniet

Als we nieuwe software hebben en ik óók mod ben kan het allemaal wel :o



-O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan