Berichten die bij het refreshen niet worden getoond, maar wel bij het opnieuw openen van een topic.

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.749
54.373
Völlenerkönigsfehn Germany
Ik zal dan weer even terug bladeren. Het is de laatste tijd wel weer raak.
Als ik een topic opnieuw open staan er ineens weer berichten bij tussen :? (niet altijd)
Bij jullie ook?
Is logisch. Moet ik het uitleggen?
Je bent met jouw reactie aan het typen. Ondertussen plaatsen andere mensen andere reacties, die jij dan nog niet in beeld ziet omdat je aan het typen bent.
Je bent klaar met typen en plaatst het bericht.
De berichten waar jij over klaagt die jij niet gezien hebt, staan boven jouw bericht, of ik weet het niet precies meer.

Dus het klopt dat je denkt dat er gemiste berichten zijn, als je de pagina overnieuw opend.
Ja doe maar, ik zie de logica niet.
Want dan zou de pagina refreshen toch ook moeten werken?

Ik had vannacht het zelfde. refresh meerdere keren de pagina, en er schijnen al zeker vijf minuten geen nieuwe berichten te zijn. Ga naar de index en zie tegelijk dat het topic weer gemarkeerd is. En dan zijn er ineens meerdere posten. Uiteenlopend van tijdstip.
Misschien ligt het aan mijn klapcomputer. Die heeft al heel wat meegemaakt.....
Ik weet niet exact meer hoe ik het uit moet leggen.
Hier zat ik mij een tijd geleden ook over te ergeren, tot ik erachter kwam dat de berichten er gewoon al staan/stonden.

Edit: Ik sta al met een bericht boven jouw, en volgens mij heb je dat niet gezien.


Jawel, die had ik gezien. Maar die kwam dan ook gewoon er bij tussen. Ik heb het er over dat ze ook niet boven mijn bericht staan. Veel later pas.
Ik zal Ruud eens vragen.

Nou, bij deze. ??
 
Afgelopen nacht ook weer. Duikt er pas na 40 minuten een post op van @daddyphilipsen in het nachttopic.
En dan ben ik ondertussen al ontelbare keren op andere topics, of zelfs andere websites geweest.
Hoe kan dit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan