Berichten wijzigen.

Willem

PROCRASTINATOR
Donateur
22 aug 2005
30.009
53.933
Kampen (Overijssel)
Sinds vannacht/gisteren is het niet meer mogelijk je berichten aan te passen?
Nou weet ik niet of ik de enige ben die dat vreemd vind en vraag me af waarom je geen aanpassingen/verbeteringen meer mag doorvoeren in een eerder geplaatste post?
 
Merkte het net...
Ik denk dat de tijd voor mogelijkheid tot editten ná het posten is bijgesteld, iig te kort om iets bij te zoeken om in je post op te nemen...

Kan dat langer? Nu moet ik achter de komma gaan denken...
 
Het zal aan mij liggen maar het is net alsof je de mogelijkheid van gedachten veranderen is afgenomen? Ik snap ook de afwezigheid van motivatie niet? Alles word hier zo’n beetje aangekondigd maar dit dan weer niet? Ik dacht dat dit juist een heel progressief platform was, je kan naast topics openen ook zelf sluiten en weer heropenen.
 
Oe ik test het hier even (wel zo on-topic O-))

Edit 1 (na 1 minuut)
Edit 2 (na 2 minuten)
Edit 3 (na 5 minuten)
Edit 4 (na 10 minuten)
Edit 5 (dit is niet meer de meest recente post en bijna een kwartier na plaatsen...)
 
Laatst bewerkt:
Voor mij hetzelfde: ben bezig met het topic 'Rondje Spanje' en zit nu op dag 6. Dat verslag schrijf ik in stappen. Dan klikte ik op 'bewerken' zodat ik weer een stuk eraan vast kon bijschrijven. Kan dat nu ook niet meer?
 
Oké na 10 minuten kan je dus nog steeds je post bewerken, lijkt me op zich wel al lang zat, maar is het dan misschien wat @Dhr. Bosso zegt?
Dan zou ik na deze post de vorige niet meer kunnen bewerken...

Edit: Het lijkt er op dat ik geen problemen heb met editen, zie mijn post hierboven...
 
Ik heb 't nog eens bekeken, maar na elke post, waar dan ook kan ik niets van de voorgaande posts bewerken.
@Sloopkogel klaagt er over na een half uur niets meer te kunnen bewerken. Maar dat moet ik morgen eens bekijken.


Gaat nog ff door in het nacht-topic. ;)
 
Oké na 10 minuten kan je dus nog steeds je post bewerken, lijkt me op zich wel al lang zat, maar is het dan misschien wat @Dhr. Bosso zegt?
Het is gewoon onhandig om na wat voor een gestelde tijd dan ook je post niet meer te kunnen aanpassen, verkoop topics, vakantie topics, topics waar je dingen in wil kunnen toevoegen.

Edit een heel stuk later,

@Dhr. Bosso , @Deeffox , @Sloopkogel @Nulkommavierbar en @Rob RD

Ik kan nu deze post wel aanpassen, is er weer wat veranderd?
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig kan ik ook de topic's die ik beheer ook weer bijwerken. B.v het Katten-topic en het Yamaha V-Max-topic *O*
 
Laatst bewerkt:
Sorry, had ik inderdaad gefixt. Een bepaalde waarde was aangepast door een update, die heb ik teruggedraaid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan