berichtje in de krant

In welke krant heb je dit gelezen? In de TC Tubantia van vandaag staat er niets over. Lijkt me typisch zo'n stukkie voor het regionale nieuws namelijk.
Greetz
Martian

[edit] Aha, het staat online en in het regionale gedeelte van Hengelo.
 
Laatst bewerkt:
hee aspen, zit je nie meer in harleyland?

Jawel, maar de Twentse Courant Tubantia staat ook online (zover bunne wie int oost'n ok a :+ * )








* Voor de niet twentenaren
Zover zijn we in het oosten ook al
 
Waarom zijn dit nou loosers??? Heel de wereld weet toch allang dat dit gebeurd?
Misschien dat er hier en daar iemand een verknipt beeld krijgt van motorrijders. Verder zijn er hele internet forums vol geschreven over klaverblad racers...
Misschien niet zo slim om in de krant te gaan staan met je motor, maar ach wat kan het ook weer voor kwaad.
Vraag me wel af waarom je een looser bent als je met je kop in de krant komt. En niet als je het hier op het forum post.

Weet niet welke krant het was maar:

1- Er zullen meer lezers in 1x het bericht oppakken en zo hun mening erover vormen.
2- Op motor fora zitten over het algemeen meer motorrijders en aanhang dan politici/justitie/burgers/etc.. dus het blijft meer intern dan publiekelijk in de krant.
3- Meer mensen hebben een krant dan dat er mensen zijn die op dit soort fora's rondhangen.
4- Naar aanleiding van kranten/nieuws word er eerder ingegrepen danwel gecontroleerd dan alleen op het "anonieme" internet.
5- Het verhaaltje op internet is vaak(niet altijd) 99% realistischer dan in de krant/nieuws.

And so on..and so on.. :P
 
Weet niet welke krant het was maar:

1- Er zullen meer lezers in 1x het bericht oppakken en zo hun mening erover vormen.
2- Op motor fora zitten over het algemeen meer motorrijders en aanhang dan politici/justitie/burgers/etc.. dus het blijft meer intern dan publiekelijk in de krant.
3- Meer mensen hebben een krant dan dat er mensen zijn die op dit soort fora's rondhangen.
4- Naar aanleiding van kranten/nieuws word er eerder ingegrepen danwel gecontroleerd dan alleen op het "anonieme" internet.
5- Het verhaaltje op internet is vaak(niet altijd) 99% realistischer dan in de krant/nieuws.

And so on..and so on.. :P

and again :^
 
Ik zie het probleem niet zo :?
Behalve opscheppen met een schaamrand en een maagdelijke slider doen ze niets verkeerd volgens mij :Z
 
zouden die 4 knapen kinderen hebben? zouden ze het dan ook uitknippen zodat hun kinderen later zeggen: snik ;( dat was mijn stoere pappa
 
Weet niet welke krant het was maar:

1- Er zullen meer lezers in 1x het bericht oppakken en zo hun mening erover vormen.
2- Op motor fora zitten over het algemeen meer motorrijders en aanhang dan politici/justitie/burgers/etc.. dus het blijft meer intern dan publiekelijk in de krant.
3- Meer mensen hebben een krant dan dat er mensen zijn die op dit soort fora's rondhangen.
4- Naar aanleiding van kranten/nieuws word er eerder ingegrepen danwel gecontroleerd dan alleen op het "anonieme" internet.
5- Het verhaaltje op internet is vaak(niet altijd) 99% realistischer dan in de krant/nieuws.

And so on..and so on.. :P

OK, mee eens. Ik zou het zelf dan sukkels noemen. met als reden dat het dom is om je voor een subjectief stuk in een regionale sensatiezoekende rotzooikrant te lenen of zo.
Dacht al dat iedereen het loosers vond omdat ze een keer harder dan de toegestane maximum snelheid door een bocht gingen. Als je te zacht gaat val je om :p
 
jij bent wel erg van de dramatische zeg...
ben jij op je 40pk/130kg onkwetsbaar?
nee natuurlijk niet.
ik vraag me alleen af of ze kinderen hebben (stom, we komen er waarschijnlijk niet achter). zal wel niet denk ik (hoop ik).
motorrijden heeft altijd zijn gevaren maar zij zoeken het op.

mijn vader en moeder hadden een keer een warmloper midden op de snelweg, hij kwam net van een service beurt waarbij een beginnend lts-ertje de carb niet goed had afgesteld. hij trok direct de koppeling in en liet hem op de vluchtstrook afkoelen. had ie geluk mee...motorrijden is natuurlijk altijd gevaarlijk door kwetsbaarheid.
=lvt= is blij dat ie dus ter wereld is gekomen door de goede afloop.
toen mijn broer en ik nog klein waren heeft mijn vader jaaaren niet gereden.
 
Laatst bewerkt:
Wankers...
Beetje domme actie om je te lenen voor zulke SBS6 journalistiek

Zoiets doe je toch niet...... nu kun je daar dus niet meer lekker rijden en sta je bovendien als potentieel slachtoffer klaar bij de dichtstsbijzijnde hangplek om een diepgaand technisch onderzoek te ondergaan.....

Dus, als je erheen gaat; papieren mee, alles in orde aan je fiets want als ze je niet op snelheid kunnen pakken zoeken ze wel net zo lang tot ze iets anders hebben om je te nailen .....

Of ben ik nu een pessimist :?
 
maakt dat wat uit?
ik ken er alleen maar die sinds ze kinderen hebben geen streepje minder gas geven...

Ik denk er hooguit bij na voor ik op de brommer stap, maar zo gauw ik de roffel hoor/voel ben ik dat weer kwijt... tzou anders hopeloos zijn...
als een van die gasten uit de bocht vliegt en mamma blijft alleen achter met de kids, dat is wat het uitmaakt (voor mij althans).

die gasten die je kent + jijzelf, doen soms ook aan klaverblad racen? dat is waar ik tenminste over praat. heb vaak genoeg gelezen dat er weer een in de berm legt....ik ben cker een mietje.
 
damned slechte reclame
full
 
(Afbeelding)





Maar hoe gek ze ook doen, altijd hebben ze een pak aan. Zelfs voor een kort stukje op de motor trekken ze de leren overall aan. René spreekt met afschuw over ‘die figuren’ die met korte broek en T-shirt op hun choppertjes zitten. ‘Dat zijn geen motorrijders.’



jaajaa nou ik zie alleen maar plaSStic of poSSers in hemd en onderbroek eventjes een ronde tijd zien doen met kloten open pijpen
 
jaajaa nou ik zie alleen maar plaSStic of poSSers in hemd en onderbroek eventjes een ronde tijd zien doen met kloten open pijpen


Op maandag 16 augustus 2004 14:19 schreef Aspencade het volgende:


(Afbeelding)



Maar hoe gek ze ook doen, altijd hebben ze een pak aan. Zelfs voor een kort stukje op de motor trekken ze de leren overall aan. René spreekt met afschuw over ‘die figuren’ die met korte broek en T-shirt op hun choppertjes zitten. ‘Dat zijn geen motorrijders.’


Dit heb ik niet geschreven :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan