berichtje in de krant

Gelukkig heeft iedereen weer tijd gevonden om zijn/haar mening te spuien O-)

Laat die gasten, ze weten niet beter. En alsof nu ineens daar niet meer gereden kan worden ivm controle's. Overal staan controle's. Je moet ze alleen vermijden :9
 
OK, mee eens. Ik zou het zelf dan sukkels noemen. met als reden dat het dom is om je voor een subjectief stuk in een regionale sensatiezoekende rotzooikrant te lenen of zo.
Dacht al dat iedereen het loosers vond omdat ze een keer harder dan de toegestane maximum snelheid door een bocht gingen. Als je te zacht gaat val je om :p

Je hebt hem door :}
 
Staat in het stukje van die website. Kwestie van creatief quoten. :+

Wel mooi speelgoed op die foto. :9

Volgens mij is 177kph op de gemiddelde klaverblad bocht best wel érg hard. :?

En als hij nog tijd heeft om dan op de km teller te kijken dan gaat ie ook niet hard genoeg. :)

Maar stiekem hoop ik dat ze idd hier op het forum rondlopen en dit topic hebben gelezen.

Of nog leuker dat ze straks een topoic openen met "ik sta in de krant!!!!" en dan naar dit topic verwijzen. :P
 
Het gaat volgens mij ook om wijdere bochten dan "normale" klaverbladbochten. Zoals in het artikel al staat is het ook geen klaverblad maar een paar op en afritten van de snelweg die op afstand van elkaar zitten. Volgens mij rijd ik daar ook regelmatig, maar meestal is het er wel druk en kun je toch niet zo hard.
Greetz
Martian
 
PRUTSERS :r
Als je al van jezelf moet zeggen dat je gek bent...............jammer hoor.
Dat is hetzelfde als van die lui die zeggen: Als ik een motor had zou ik me kei kapot rijden.
 
Ik zie niet zo erg hoe hier de motorrijders in een slecht daglicht worden gesteld :? Op dit forum is alles te vinden wat in dat artikel staat, alleen nu het in de krant staat kan het opeens niet :?

En dat ze op de foto gaan, dat is hun risico, al valt dat volgens mij nog wel mee...
 
Laatst bewerkt:
VFR800 een toermotor.. wat is een Goldwing dan ? Een halve auto? (euh ja :P )
Tja, beetje dom om idd zo in de krant te staan. Maargoed, ze doen wel hun pakje netjes aan.
 
Het zijn randdebielen, loosers, kompleet hersendood!

Waarom?

Omdat ze wel ALTIJD HET LEREN PAK AAN HEBBEN. Waaat een sukkels.
Met 170km de bocht uit en de vangrail in of richting lantaarnpaal;
Dan hoeft er alleen niet geraapt te worden voordat je de kist ingaat. Dat dunne lapje leer doet dan geen ruk meer! |( |( |(



Moet wel even de aantekening maken dat journalisten de sensatie zoeken en verantwoordelijk voor de tekst. Bij dit stukje druipt het eraf. Denk dat dus wel veel uitspraken uit hun verband gerukt worden :X

Vindt het wel oliedom aan zoiets mee te werken :+
 
Kranten/journalisten doen ook niet altijd het hele verhaal 1 op 1 overnemen in de krant he, het is tegenwoordig een beetje "in" om motorrijders te demoniseren. Ik las laast in de Spits (of was het de Metro) een testverslag van de nieuwe Kawa ZX10R en het kwam er dus op neer dat je wel "gek" moest zijn om zo'n apparaat te kopen omdat het zo ontiegelijk hard zou gaan en dat al die power eigenlijk overbodig was enz. enz.

Misschien waren deze jongens dus gewoon gasten zoals vele anderen hier op het forum maar zijn hun verhalen gewoon een beetje verdraaid/aangedikt en gingen ze gewoon op de foto zoals vele andere motor-rijders met hun "cluppie" op de foto staan, en niet om even stoer te laten zien dat ze toch niet bang zijn voor de politie.
 
Misschien waren deze jongens dus gewoon gasten zoals vele anderen hier op het forum maar zijn hun verhalen gewoon een beetje verdraaid/aangedikt en gingen ze gewoon op de foto zoals vele andere motor-rijders met hun "cluppie" op de foto staan, en niet om even stoer te laten zien dat ze toch niet bang zijn voor de politie.

Verdraaid :? Hoeft zelfs niet. Je leest hier toch elke dag van die verhalen. Beetje hypocriet zijn veel van die reacties hier dus imho. Inhoudelijk dan toch, het is wel sensatie gericht geschreven, dat wel.
 
ZX10R is toch ook teveel vermogen voor in dit koude kikkerlandje ?
In principe heb je aan een dikke 600cc 4 cilinder voldoende ;)
En vergeet niet, de Spits is een krant die elke boerenlul zonder auto of motor in de trein leest.. die snappen toch niets van motoren en hoe het met vermogen zit. Ze lezen misschien wel '175pk', maar wat zegt dat nou bij een leek ?
 
Het zijn randdebielen, loosers, kompleet hersendood!

Waarom?

Omdat ze wel ALTIJD HET LEREN PAK AAN HEBBEN. Waaat een sukkels.
Met 170km de bocht uit en de vangrail in of richting lantaarnpaal;
Dan hoeft er alleen niet geraapt te worden voordat je de kist ingaat. Dat dunne lapje leer doet dan geen ruk meer! |( |( |(

Beetje overtrokken reactie Jimmy? Ze zeggen nergens dat ze onkwetsbaar zijn met hun pak aan, alleen dat ze het zelf wel doen en dat ze mensen die geen pak aan doen nogal dom vinden. Ik neem aan dat jij chopper rijdt in een t-shirtje en je daarom zo aangevallen voelt?
Greetz
Martian
 
=lvt= haat journalisten/media, ze hebben teveel 'macht' vinnik.
=lvt= DOM

Ik weet dat die mannen AANGESPROKEN zijn door een journalist op de MOTOR of hij hun even mocht interviewen.
We hebben het dus over een motorrijdende journalist die opzettelijk het motorrijdend publiek in een kwaad daglicht wilt stellen? Geloof je 't zelf? Hoepel toch op met jullie voorbarige conclusies stelletje malloten. het komt m'n strot uit dat er zo hypocriet gereageerd wordt telkens als dit soort berichten de kop op steken. Als jullie willen dat motorrijders geen slecht imago wordt toebedeeld, stop dan allemaal met dit soort praktijken. Ow? Dat doen jullie niet? Nee? Wheelies maken is leuk? Stoppies ook? Hard rijden ook? ZEIK DAN NIET als het in de openbaarheid komt.
 
=lvt= DOM

Ik weet dat die mannen AANGESPROKEN zijn door een journalist op de MOTOR of hij hun even mocht interviewen.
We hebben het dus over een motorrijdende journalist die opzettelijk het motorrijdend publiek in een kwaad daglicht wilt stellen? Geloof je 't zelf? Hoepel toch op met jullie voorbarige conclusies stelletje malloten. het komt m'n strot uit dat er zo hypocriet gereageerd wordt telkens als dit soort berichten de kop op steken. Als jullie willen dat motorrijders geen slecht imago wordt toebedeeld, stop dan allemaal met dit soort praktijken. Ow? Dat doen jullie niet? Nee? Wheelies maken is leuk? Stoppies ook? Hard rijden ook? ZEIK DAN NIET als het in de openbaarheid komt.
aiai, hoe bedoel je ''wat je zegt ben jezelf''. sorry hoor, dat ik geen mening mag hebben.

ps. als je nou eens het hele topic leest, in plaats van die shit van je borst te kloppen. lvt maakt geen wheelies en stoppies, zeikerd!
 
=lvt= DOM

Ik weet dat die mannen AANGESPROKEN zijn door een journalist op de MOTOR of hij hun even mocht interviewen.
We hebben het dus over een motorrijdende journalist die opzettelijk het motorrijdend publiek in een kwaad daglicht wilt stellen? Geloof je 't zelf? Hoepel toch op met jullie voorbarige conclusies stelletje malloten. het komt m'n strot uit dat er zo hypocriet gereageerd wordt telkens als dit soort berichten de kop op steken. Als jullie willen dat motorrijders geen slecht imago wordt toebedeeld, stop dan allemaal met dit soort praktijken. Ow? Dat doen jullie niet? Nee? Wheelies maken is leuk? Stoppies ook? Hard rijden ook? ZEIK DAN NIET als het in de openbaarheid komt.

Hmmmm, ben het wel een beetje met BlitzeR1 eens, al blijf ik het onverstandig vinden dat ze precies vertellen waar ze altijd rijden. Misschien dat ze zelf al ergens anders zijn gaan racen, maar een "onschuldige" motorrijder is strax natuurlijk wel de pineut als er een agent in de bocht gaat liggen laseren/flitsen.
Greetz
Martian
 
Terug
Bovenaan Onderaan