Berik 3266 Lederen broek, maat 50

BBX85

Die hard MF'er
24 nov 2006
710
0
Bij deze bied ik mijn Berik lederen broek aan. De broek is in maat 50 en verkeerd in bijzonder goede staat. Ik had deze broek namelijk over het internet aangeschaft, echter na een paar ritjes vind ik hem toch te strak in mijn middel zitten. Vandaar dat ik nu een maat 52 heb gekocht en deze in de verkoop doe.

Ik ben overigens 1.88 en 78 kilo. (Dit ter vergelijk voor de eventuele koper). Waarschijnlijk zit deze broek je prima als je toch een slag kleiner en lichter bent.

De foto's hieronder spreken denk ik wel voor zich.

Opsturen is geen enkel probleem.

Vraagprijs: € 150,-

Mijn emailadres is te vinden in mijn profiel, priveberichten kunnen uiteraard ook.

Foto's!

foto1zb9.jpg


foto1flitsww9.jpg


kneepadmg1.jpg


zijkantno8.jpg
 
Laatst bewerkt:
in de lengte te strak (kruis) of in de breedte? Aangezien ik wel iets kleiner ben dan jij maar ongeveer hetzelfde weeg.
 
Goed dat je dat vraagt! Was ik inderdaad vergeten om te vermelden.

In de lengte zit hij op zich prima, al voel ik em wel een klein beetje in mijn kruis. Dus als je wat kleiner bent, dan zou ie helemaal lekker zitten. Bij mij is het uiteindelijk de combinatie van de iets te kleine lengte en iets te kleine breedte waardoor ik m niet helemaal lekker vind zitten.
 
Kick! Binnenkort nog een complete set van Berik in de verkoop.

Ga toch over op een aangepaste maat van Rev'it. :)
 
Tenks!

met dat soort opmerkingen komen we er wel :)

De complete set (compleet losstaand van deze broek zet ik vanavond op het net :) )
 
en up :) Tis echt een schitterende broek hoor mensen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan