BERIK Combi maat 54 zwart/grijs/wit

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonnieB

MF veteraan
28 dec 2003
1.045
8
Aalsmeer
Mooie Combi van Berik in de aanbieding zo goed als nieuw alleen de sliders hebben het asfalt geraakt...

Heb hem ongeveer 6x aangehad met binnenpak! Mag weg omdat ik geen straatfiets meer heb en komend jaar voor het circuit een overall wil.

Prijs is 400,- euro, voor MF-ers kan er iets van af of ruilen met een mooi race-overall
full
 
Laatst bewerkt:
Waar kom je weg? om maar eens wat zinnigs te vragen als je net zoals ik eventueel wel interesse hebt.

André

Hey Andre, het pak hangt in Aalsmeer!

Als je wilt komen kijken of passen kun je me het beste even mailen (adres staat in m'n profiel)

Groeten Ronald
 
hee ik ga eerst effe kijken op motorbeurs

maar als ik daar niet slaag kom ik wel effe passen :Y
als ie er nog is dan :)
 
hee ik ga eerst effe kijken op motorbeurs

maar als ik daar niet slaag kom ik wel effe passen :Y
als ie er nog is dan :)

Van het weekend heb ik dit pak in Zwolle op de beurs nog zien hangen voor 619,- :Y

Ik hoor het wel tegen die tijd.....
 
Wie o wie?? *O*

voor deze prijs vindt je hem in Utrecht echt niet en deze is eigenlijk gewoon nieuw.... :Y
 
Hoi hoe zit het pak bij jou strak of ruimte over?
ben zelf 1.80 en ongv 85kg en heb wel interesse maar je zit voor mij een aardig eindje uit de buurt.Ik hoor het wel.

grtz
 
Hoi hoe zit het pak bij jou strak of ruimte over?
ben zelf 1.80 en ongv 85kg en heb wel interesse maar je zit voor mij een aardig eindje uit de buurt.Ik hoor het wel.

grtz

Hij zit mij redelijk strak, passen kan altijd natuurlijk.....

Kan eventueel m'n collega vragen of je bij hem mag passen dan ligt hij al een stuk dichterbij voor je. (collega woont in de buurt van Rotterdam)

Mail maar ff als je wilt passen....
 
Hij zit mij redelijk strak, passen kan altijd natuurlijk.....

Kan eventueel m'n collega vragen of je bij hem mag passen dan ligt hij al een stuk dichterbij voor je. (collega woont in de buurt van Rotterdam)

Mail maar ff als je wilt passen....

Hoi mailtje onderweg mailadres in profiel nog uptodate??

grtz Ad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan