Bering jas (M)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarwetijger

MF veteraan
13 dec 2002
12.328
3.079
Assen
* Bering jas, ik kon geen type ontdekken. Maat M.VERKOCHT
Dubbele voering, 'waterdichte' binnenvoering en nog een voering voor de warmte.
Met beide voeringen eruit kan er flink geventileerd worden, het achterpand kan compleet open geritst worden. Verstelbaar hier en daar, veel zakken. Echt een fijne jas. De waterdichtheid kan ik niet meer garanderen. Moet even gewassen worden, met behandelen/impregneren kan ie zeker nog wel even mee.

full


full


* Alpinestars broek, Andes Tourer / Tech Touring, maat L (maar valt klein) VERKOCHT
'k Had deze uitgezocht vanwege de bretels die er aan zitten. Zodat ie niet ging lekken in het kruis, zoals zijn voorgangers. Uitritsbare voering (zit er op de foto niet in). Net als de knieprotectoren trouwens, die zitten wel bij de deal in uiteraard. Nog een nette broek, maar de waterdichtheid kan ik niet meer garanderen.

* Alpinestars handschoenen, Jet Road Gore-tex, maat Large/10 VERKOCHT
Ik heb ze al lang maar gebruik ze niet graag omdat ze me eigenlijk te krap zitten en daardoor al snel te koud zijn. Nog wel waterdicht dacht ik, zolang het water er niet bij in loopt... |( zoals ik vaak heb.

Voor alles geldt: gebruikt, niet nieuw maar zeker nog netjes. Af te halen / bezichtigen / passen in Assen. Versturen kan ook, tegen verzendkosten, maar vooral: als het dan niet blijkt te passen is dat niet mijn probleem. :P Oh ja mijn dimensies zijn ruwweg 1m78 / 80kg, waarbij de kerstkilo's nauwkeurig zijn verzwegen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan