bermbo radiaal rempomp

ik zie net dat ze al aan 300 euro staat
dus als je ze kan krijgen voor 230 is da echt een koopje!!!!
anders neem contact op met hem, wie weet doet hij er nog iets van af....
 
en die kost 230 euri?
ik wil namelijk ook zo n pompie kopen...maar ik probeer me er in te verdiepen...maar niemand weet er echt veel van..zeg maar :)

Ik heb ook de 19mm Brembo op mn RR zitten. Gisteren op Assen er voor het eerst mee gereden. Echt SUPER :} Zeer goed doseerbaar en met 1 vinger remmen is echt no prob. Had voor het eerst ook blauwe schijfjes......
 
vraag je wie iemand of een stoplichtschakelaar voor een
brembo radiaal rempomp goed werkt
 
vraag je wie iemand of een stoplichtschakelaar voor een
brembo radiaal rempomp goed werkt




FOUTJE BEDANKT
 
Ik heb vandaag ook een brembo 19x20 radiaalpomp gekocht bij hop motorsport.
Ik was 269,- kwijt inclusief remvloeistofreservoir en slangetje.

Ik moet morgen alleen ff zo'n drukschakelaar halen en misschien m'n Goodridge leiding laten vermaken,want daar valt weinig aan te draaien,en het moet wel netjes zitten.

Ik ben echt benieuwd hoe dat remt :9
Orgineel zit er op een ZX10R een 14 mm pomp voor 2 schijven.
In de racerij gebruiken ze al een 16 mm voor 1 remschijf.
Dus het zal niet slechter worden.
 
Berky, als ik dat zo lees kan je het spul beter bij Hop kopen.
Qua prijs zou ik weliswaar goedkoper zijn, maar mocht er iets aan mankeren (kan altijd) is Hop dichterbij dan Italie... Verder bestaan er een tweetal verschillende soorten reservoirs met elk een heel scala aan uitloopopeningen. Op die manier kan je het meest geschikte reservoir voor jouw motor kopen. Vwb het slangetje : daar heb ik jaren geleden een uitgebreide studie van gemaakt. Ik heb toen minimaal 10 verschillende soorten rubber gevuld met remvloeistof en beide uiteinden afgestopt met een bout en vervolgens alle slangetjes rechtop naast elkaar gezet in een blok hout en zo enkele maanden laten staan. Het doel van deze test? Remvloeistof is razend agressief spul en tast (bijna) alle rubbersoorten aan. Na verloop van tijd zie je dan ook per type slang een meer of mindere mate van doorzweten. Als beste uit mijn "test" kwam een stuk slang dat bij Fokker vandaan kwam. Verder zweet zwart rubber minder door dan transparante slang. Wat je met deze wetenschap moet :? Kweenie...
 
Dat was ook mijn gedachte, het scheelt wel een dikke 30 euro, maar mocht er iets aan de hand zijn dan ben je iets sneller bij Hop.

Ik moest er ook een ander remvloeistofreservoir bij kopen want de aansluitong van de slang op de orginele pomp was kleiner dan op de brembo.
En de slang die erbij zat leek me toch wel van degelijke kwaliteit,wat natuurlijk allemaal nog moet blijken.
Het reservoir en de slang koste 10 euro bijelkaar, dus daar kun je ook geen konijn voor laten dekken.
 
nou ik heb een rempomp besteld.
nissin 19 mm nieuw voor een gsxr750r die past op me sv! :)
nieuwe klein reservoir potje...en verstelbare hendel voor 180 euro alles bijmekaar :)
 
met mag ook een SPIEGLER of PVM radiallrempomp zijn 19x20
 
Laatst bewerkt:
Vorige week een brembo radiaalpomp bij HOP gehaald en sindsdien 500 km op circuit gereden, bevalt erg goed, weinig kracht nodig en super doseren !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan