bermbo radiaal rempomp

gsxr peter

MF'er
30 aug 2003
123
0
ik wil een radiaal rempomp op me gsxr750 model 2004 kopen
maar welke maat moet ik hebben
16x16
16x18
19x18
19x20
 
bedankt want ik heb ook gehoord dat je bij een vierzuigerklauw een 16MM pomp moet hebben
want die staandaard rempomp ben ik niet zo kapot van
 
en waar kan je die kopen met een remlichtschakelaar

Niet, dat gaat met een losse banjo-bout met ingebouwde drukschakelaar (draden van je remlicht overzetten naar die banjobout, waar ook twee contactpunten op zitten. Fluitje van een werkje.

Banjoubout te bestelen bij Hop Motorsport. Wel zeggen dat je via mij komt O-) , krijg ik volgende keer weer korting :P
 
Niet, dat gaat met een losse banjo-bout met ingebouwde drukschakelaar (draden van je remlicht overzetten naar die banjobout, waar ook twee contactpunten op zitten. Fluitje van een werkje.

*D

DSC00638.jpg

DSC01085.jpg


achter :)

G_4.jpg
 
ch racing m900 heb jij er dan nog een tekoop
hoor graag van je

Had ik dat maar eerder geweten, ben net terug uit Italie... Maar, ik ga as vrijdag tot en met zondag naar Brno in Tsjechie waar een groot en groots Ducati treffen wordt georganiseerd. Daar staat een goede kennis van mij (Italiaan) waar ik mijn rempompen gekocht heb. Hem kennende heeft-ie wel pompen bij zich. Als je wilt neem ik er een voor je mee.
Ping me off list, email adres staat in mijn profiel.
 
Had ik dat maar eerder geweten, ben net terug uit Italie... Maar, ik ga as vrijdag tot en met zondag naar Brno in Tsjechie waar een groot en groots Ducati treffen wordt georganiseerd. Daar staat een goede kennis van mij (Italiaan) waar ik mijn rempompen gekocht heb. Hem kennende heeft-ie wel pompen bij zich. Als je wilt neem ik er een voor je mee.
Ping me off list, email adres staat in mijn profiel.
wat moet ik bij jou voor de rempomp betalen
 
Wat ik al eerder schreef, rond de 230 euro was ik toen ongeveer kwijt voor een
gegoten pomp. Gefreesd is (VEEL) duurder, maar in 19x20 niet meer te koop. Heb pas mijn gegoten 19x20 (in nieuwstaat) verkocht voor 195 euro. Terug naar 1 schijf met een gefreesde radiale rempomp...
 
Had ik dat maar eerder geweten, ben net terug uit Italie... Maar, ik ga as vrijdag tot en met zondag naar Brno in Tsjechie waar een groot en groots Ducati treffen wordt georganiseerd. Daar staat een goede kennis van mij (Italiaan) waar ik mijn rempompen gekocht heb. Hem kennende heeft-ie wel pompen bij zich. Als je wilt neem ik er een voor je mee.
Ping me off list, email adres staat in mijn profiel.

In Brno kun je goed eten in de steakhouse. Verder zijn er daar nog heel wat leuke bars ;)
 
en die kost 230 euri?
ik wil namelijk ook zo n pompie kopen...maar ik probeer me er in te verdiepen...maar niemand weet er echt veel van..zeg maar :)
 
de mijne kostte me 250 euro wat zeer goedkoop is hier in belgie
in een andere winkel kostte ie 350 euro
heb ze gaan halen bij red fox import

http://www.redfoximport.be/rfmhome.htm (www.redfoximport.be/rfmhome.htm)

die kerel had er een keer een hele doos gekocht en zo on hij ze aan zo een mooi prijsje verkopen
is echt een aanrader hoor
vriend van me die in club met rijdt met zn r6 2003 heeft er ook een gestoken en hij is er ook enorm over te spreken
 
Terug
Bovenaan Onderaan