beroep gewonnen!

Kijk, in beroep gaan werkt dus. Ik roep het al jaren. Toch wordt er veel te weinig in beroep gegaan. Dit jaar t/m juni zo'n 6000 x. Op hoeveel prenten?
Weinig in ieder geval. Standaard beroepsschriften hebben geen zin, daar komt ook een standaard antwoord op.

CU

DooV
 
koel koel :}


zou dat ook werken als je met 200+ word gepakt?
"ja ik zat even niet op te letten en wilde mijn handschoen goedtrekken via de gashendel (froggy ;) ) en voor ik het wist zat ik op 239 per uur.
ach als u wel eens motor heeft gereden weet u vast wel wat ik bedoel"

Als de maximum snelheid daar 195 km/h bedraagt, dan werkt zo'n brief mijns inziens bij jou waarschijnlijk dus ook })

Paul.
 
Ik kreeg gisteren een hele bijzondere prent binnen (oke een bekeuring voor de auto, maar gaat nu even om het idee) waarvan ik bijna al zeker weet dat ik die niet hoeft te betalen! 8-)

Kreeg een bekeuring voor niet betalen van parkeergeld op za. 11 mei 2002 te R-dam.
Kon mij daar niets van herrinneren :? , dus ik eens in de papieren gedoken.

Haha kan dus niet! Ik was 9, 10, 11 en 12 mei op vakantie in friesland en mijn auto stond al die tijd gewoon thuis (in Maassluis) geparkeerd.

Nog even verder denken, en ja hoor }) . Ook de uitgescheven bekeuring kan ik mij op eens heel goed voorstellen. Di. 7 mei 02 waren namelijk alle 2 m'n kentekenplaten gejat :( (gelukkig toen wel gelijk aangifte gedaan :) )
 
100% komplimenten, superbrief, kunnen we jou niet als raadsman inhuren bij lichte snelheidsovertredingen of zo?
 
Zeer nette brief :}

Zit op het moment ook nog te wachten op een reachte van
onze vrienden n.a.v. een bezwaarschrift..

Ben benieuwd..
 
Bedankt voor de brief.

Na vanavond '( komt hij misschien heel goed van pas :P

Mocht het mij ook lukken met deze brief dan krijg jij van mij een paar biertjes ;)
 
Het argument in de brief is gewoon waar. Bij ons op een doorlopende weg (die je echt iedere keer moet nemen wil je ergens heen) staat wel eens langs de kant een Renault Met Flitsinstallatie. Soms neem je die weg dromend op de motor en rijd je zo 65 ipv 50. Dit is geen bewuste keuze van mijzelf. Je gaat door het stoplicht, schakelt naar zn 2 dan naar zn 3, en als je een koude motor op de choke hebt moet je even iets gas bij geven voor het juiste toerental (anders hikt de motor iets), en dan kan je (in zo'n geval) bewust bijna niet precies 50 rijden. Maar in de droomgevallen op de motor rijd je gauw 10km teveel, ik bedoel mijn koppel op mijn choppers heeft wel eens een goede bui, en binnen 10 ontbrandingsknallen rijd je al te hard, daarna ontdek je dat snel, en ga je uiteraard 50 rijden. Maar het is lullig als je net even op dat ontbewuste moment geflitst word.
 
Ik heb ook een keer 140 piek niet hoeven te betalen, was met m'n brommertje op de rollerbank. Gewoon hele nette brief schrijven, ook al werkt het niet, dan duurt het toch weer een half jaar langer voordat je hoeft te betalen, kan je nog even sparen :9

Maand terug kreeg ik een boete van 78 euro omdat m'n brommer een keer was getest op geluid (zijn daar bij motoren geen regels voor eigenlijk?!?!) maar daar kon ik geen eens een bezwaarschrift voor schrijven!! het was ook geen beschikking, maar een "transactievoorstel" de acceptgiro zat er ook niet aan vast, niet dat dat uitmaakt, maargoed wel anders als een "normale" boete. Als ik niet op tijd zou betalen moest ik voorkomen!!! nouja dan maar braaf die 78 euro betaald he '(
 
Nette brief hoor.

Ze zien dat je er tijd in hebt gestoken, daarom steken zij er waarschijnlijk ook net wat meer tijd in dan in een standaardbrief, met dit goede gevolg.
 
Maand terug kreeg ik een boete van 78 euro omdat m'n brommer een keer was getest op geluid (zijn daar bij motoren geen regels voor eigenlijk?!?!)
ja daar zijn regels voor
maar die snap ik niet hoor als je af en toe die kut scooters hoor
wat een tering herrie komt daar uit
bij de motor is het in de meeste gevallen veel veiliger om wat meer geluid te maken om dat blikbestuurders je simpelweg niet (willen) horen
 
als ik dit heb met 200 km/h zal ik het ook schrijven..hehehe :)

copy paste ;)
 
nee, ben geen secretaresse, ook geen jurist. Ben maar een eenvoudige techneut met commercieel baantje. Moet voor m'n werk ook weleens een briefje dichten. Oefening zal de kunst wel hebben gebaard denk ik.
 
Zitten daar toch nog mensen met gezond verstand.

Erg nette brief b.t.w. geeft precies aan hoe het in elkaar steekt.

Uiteraard gaat deze brief in mijn archief voor inspiratie :}
 
Sjees er is hier een hooggeleerd persoon aan het schrijven geweest.
Zou je aan de hand van deze brief ook een Edison kunnen krijgen.

Jij mag van mij het volgende boekenweek geschenk schrijven.

Ook ik heb door middel van Control c en control v mooi deze brief in mijn Word bestand geplakt.
Dank u.


Als je nog meer brain ingevingen krijgt schrijf ze op en zet ze op MF.



Hulde aan deze man
 
ja daar zijn regels voor
maar die snap ik niet hoor als je af en toe die kut scooters hoor
wat een tering herrie komt daar uit
bij de motor is het in de meeste gevallen veel veiliger om wat meer geluid te maken om dat blikbestuurders je simpelweg niet (willen) horen
Ja ok maar ik heb geen race-plee. Wel een 'echte' brommer met versnellingen. Ik kan me voorstellen dat het geluid erg hard is maar ik rij in de bebouwde kom nooit met veel toeren, alleen op rustige stukken buiten bebouwde kom.

Hoeveel DB mag je motor maken? een brommer mag er 97 maken geloof ik
 
...
Zou je aan de hand van deze brief ook een Edison kunnen krijgen.
...

Misschien als ie em zingt, de Edison is toch een muziekprijs?? :)

En hooggeleerd? Eerder een eerlijk en nadenkend persoon.

Maar uiteraard alweer hulde aan die man!!! :} :}
 
Kappen jullie nu een keer met die lofuitingen. Het is niet de bedoeling dat ik straks naast m'n schoentjes wandel! Maar desondanks: ben bijzonder vereerd.
 
Als ik ooit een briefie krijg die mij grote problemen levert zal ik je een mailtje sturen schreeuwend voor hulp :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan