Beroerd lopen Suzuki R1100 '91

Sky_High

Rookie
19 jun 2004
8
0
Stone City
Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik een 2e hands GSX R 1100 '91 gekocht... ik ben er best tevreden mee maar hij loopt niet helemaal lekker. Soms doet 1 cilinder onder de ongv. 5000rpm niet goed mee. Zolang je lekker door kunt jakkeren is ie dan wel okay maar zodra het ff wat rustiger moet dan gaat het niet meer van harte. Vorig jaar heb ik al wel de carbs laten schoonmaken en ook zitten er nieuwe bougie's in. De uitlaat is van Devil. Soms heeft ie ook een tijdje geen kuren.
Heeft iemand van jullie misschien een idee voor een oplossing?

Alvast bedankt
 
Check bougieKAPJE (meten geeft niet altijd de fout weer).

Moderne vlotterpennetjes hebben vaak een plastic sluit-puntje; bekijken onder vergrootglas en indien noemenswaardig vervormd/ versleten, pennetje vervangen.

Hopelijk ligt het aan zo'n KLEINIGHEID, moeilijk is soms: vinden.
 
controleer de stationairsproeier van die luie cilinder eens vaak zitten die na het kuisen nog dicht (moest dit het geval zijn een goeie truuk, stationairsproier eventjes verwarmen met vlammetje en onmiddellijk perslucht erdoor)
 
Bedankt voor jullie tips en suggesties!! Ik heb via mijn broertje net iemand gevonden die veel ervaring heeft met reparatie en afstelling van GSX R-en .... lucky me!!! Hopelijk heb ik snel weer een Soes die loopt als een zonnetje.
Greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan