Beschadigde kuipen GSX-R 600/750 K8 K9

Joëllo

Die hard MF'er
30 apr 2002
269
0
Beek en donk
Wie o wie kan ik blij maken met beschadigde zijkuipen voor GSX-R 600/750 K8 K9. Links heeft flinke scheuren; rechts heeft enkele krassen en wat kleine scheurtjes. Mooi om op te knappen of voor een dagje circuitrijden.
full
 
Hhhmm is dit niet een beetje spam? Tenminste als ik je website zo bekijk handel je in dit soort dingen.

Maar toch een kick voor de onderedelen omdat het Suzuki delen zijn!
 
... kuipen zijn gratis af te halen, dus ik weet niet of dat onder spam valt. Zo ja, dan mag er uiteraard direct een slotje op.

(edit: zijkuip rechts is gereserveerd)
 
Laatst bewerkt:
Seeuw dan is dat niet zo netjes van mij natuurlijk om je zo te beschuldigen!

In dat geval:

Hulde dat je zoiets voor € 0,- wegdoet!

Succes met het weggeven ;)

Misschien dat jij dat weet... is het kontje van een K8 passend op een K6 subframe?
 
...nee, dat gaat niet passen. De kont en het subframe van de K8 K9 zijn anders dan van de K6 K7.
Heb je plannen om je achterkant te verbouwen?
 
Nee dat niet, maar heb een kleine beschadiging. Maar losse onderdelen zijn ook nogal prijzig... vandaar mijn vraag.
 
Wie o wie kan ik blij maken met beschadigde zijkuipen voor GSX-R 600/750 K8 K9. Links heeft flinke scheuren; rechts heeft enkele krassen en wat kleine scheurtjes. Mooi om op te knappen of voor een dagje circuitrijden. [afbeelding]

IS de witte nog beschikbaar?
Links en rechts, zoja dan wil ik ze beide wel overnemen van je.
Anders alleen de rechter. De linker is iets teveel beschadigd ;(
 
Laatst bewerkt:
IS de witte nog beschikbaar?
Links en rechts, zoja dan wil ik ze beide wel overnemen van je.
Anders alleen de rechter. De linker is iets teveel beschadigd ;(

De rechter zijkuip wil zondag iemand op komen halen. De linker is nog beschikbaar en kun je gratis op komen halen. (als je kunt plastic lassen is er zeker nog iets van te maken). Mail me anders maar even op gsxrspot@gmail.com.
 
...aan welke kant heb je de beschadiging zitten, en welke kleur is je achterkant? K6 K7 toch?
Het is het gedeelte waar het duozitje als het ware invalt.

Maar de kleur heb je hoogstwaarschijnlijk toch niet, dat is zilver. Kijk maar in mijn ondertitel.
 
Het is het gedeelte waar het duozitje als het ware invalt.

Maar de kleur heb je hoogstwaarschijnlijk toch niet, dat is zilver. Kijk maar in mijn ondertitel.

Nee, dat klopt. Ik heb hem helaas alleen in het blauw liggen. Volgende keer beter.
 
...rechter zijkuip weg. Wie kan ik gelukkig maken met de andere kuipen? Voor de prijs hoef je het niet te laten...GRATIS af te halen in Beek en Donk (+/- 20km van Den Bosch).
 
Terug
Bovenaan Onderaan