Beschadiging en deukje in de tank

Laterz23

MF'er
21 mei 2020
45
4
Goedemorgen,

Gisteren dacht ik lekker een stukje te gaan rijden, maar helaas is mijn motor beschadigd toen ik hem uit de schuur wou halen.

Nu verloor ik mijn evenwicht waardoor ik de motor niet goed kon houden en hij het muurtje heeft geraakt, precies op de punt van de muur😒.

Ik baal behoorlijk want het is net mijn 1e motor en stond hem met vol trots te wassen en te poetsen.

Iemand die een goed adresje weet waar ik dit kan laten herstellen voor een mooi prijsje?
Het is te diep voor polijsten, ik zat zelf te denken om het te laten uitdeuken vervolgens met een lak stiftje te camoufleren en polijsten. Ik betwijfel alleen of dat dat redelijk mooi word.

Ik heb wel een adresje op internet gevonden voor het uitdeuken(50 euro) alleen zie je de beschadiging dan nog.

Wie o wie heeft een goude tip, of kan zoiets fixen.
 

Bijlagen

  • IMG-20200902-WA0005.jpeg
    IMG-20200902-WA0005.jpeg
    471,4 KB · Weergaven: 87
Een een bedrijf die kunnen uitdeuken zonder spuiten. Vaak kunnen ze wel via de vul opening er in. En anders moet je de tank demonteren en leeg laten lopen dat ze via de pomp aan der onderkant er bij kunnen. En dan iemand zoeken die spot repair kan, misschien we het zelfde bedrijfje. Dan zie jij er vaak niks meer van
 
Lelijke deuk. Twee mogelijkheden: prijzig en netjes of net andersom en dat heeft te maken met de lakbeschadiging. Die ga je niet netjes repareren met een lakstift
 
Een een bedrijf die kunnen uitdeuken zonder spuiten. Vaak kunnen ze wel via de vul opening er in. En anders moet je de tank demonteren en leeg laten lopen dat ze via de pomp aan der onderkant er bij kunnen. En dan iemand zoeken die spot repair kan, misschien we het zelfde bedrijfje. Dan zie jij er vaak niks meer van

Ga ik eens op spotrepair zoeken, enig idee wat dat -+ kan gaan kosten?
 
Lelijke deuk. Twee mogelijkheden: prijzig en netjes of net andersom en dat heeft te maken met de lakbeschadiging. Die ga je niet netjes repareren met een lakstift

Ja baal er enorm van, wat is prijzig? Het uitdeuken valt enig sinds mee kwa kosten, maar de rest... geen idee
 
Heb een aantal maanden geleden mijn motor neergelegd. Zelfde verhaal m.b.t. evenwicht verloren. Flinke deuk in de tank (wel "perfect" rond).
Tank moest er inderdaad af. Uitdeuken + spuiten: € 400. Had vast en zeker goedkoper gekund maar ik wilde het snel gemaakt hebben en ben niet rond gaan shoppen.
EDIT: Nu zag mijn tank er sowieso niet meer perfect uit, dus ik heb wel gelijk heel de tank laten spuiten, niet alleen het deel met schade.
 
Heb een aantal maanden geleden mijn motor neergelegd. Zelfde verhaal m.b.t. evenwicht verloren. Flinke deuk in de tank (wel "perfect" rond).
Tank moest er inderdaad af. Uitdeuken + spuiten: € 400. Had vast en zeker goedkoper gekund maar ik wilde het snel gemaakt hebben en ben niet rond gaan shoppen.
EDIT: Nu zag mijn tank er sowieso niet meer perfect uit, dus ik heb wel gelijk heel de tank laten spuiten, niet alleen het deel met schade.

Zonde inderdaad, als het 400 gaat kosten zal ik toch even moeten wachten 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan