beschermen tegen diefstal

dan ga je achter het gaas voor moord met voorbedachte rade

waarom jij wachte op nieuwe boutjes voor je remklauw? dat een ander hem ten tijde dat jij hem stilzet ermee vandoor gaat?

stel je bent voor het huis bezig met je remvloeistof te vervangen. je doet binnen effe een bakkie en je loopt naar buiten motor weg. kruispunt verderop ligt hij in de kreukels. is het dan jou probleem dat iemand een motor zonder remmen jat terwijl je er nog mee bezig bent.

en stel dat je remvloeistof op is of iets van dat. en je moet een weekje op je spullen wachten. en hij word gejat? :W
 
ik vind remmen saboteren wel een leuke, moet je hem wel all risk verzekerd hebben

gewoon idd dunne of afgezaagde bouten erop en maar kijken hoelang het duurt voordatie op zn plaat licht

en om je zelf in te dekken een plaatje erop: DEFECT!
is het toch zijn eigen keuze, het stond erop he
 
Haha een vriend van mij had een dief op heterdaad betrapt terwijl die in zijn auto bezig was. Met een knuppel een harde knal tegen zijn achterhoofd gegeven, daarna de hele nacht 4 uur lang mishandeld :9 , had die 's ochtends voordat die na werk ging de politie gebeld mocht die zelf ook mee wegens mishandeling hahaha. Dus 1 tip! Na mishandeling van een dief nooit de politie bellen!

Niet zo handig :P
Hij had em gewoon daar moeten laten creperen en er zelf vandoor zijn gegaan.
 
waarschijnlijk dat de meeste rancune-ideeën na een kratje bier onstaan ....

maar voor het serieuze restantje dit :

hoe begrijpelijk het ook is , ....maar voor ( de cliché ) "eigen rechtertje" spelen wordt in nederland zeer zwaar gestraft ,.....zo zwaar zelfs , dat de oorspronkelijk gedupeerde/slachtoffer er vele malen beroerder afkomt dan de mishandelde dader.

Mijn ex-zwager heeft vroeger eens een belager met een vuistslag over de brug-railing geslagen.
Die etter bleek na overmaat van ramp niet eens te kunnen zwemmen , en dreigde te verzuipen .
Me zwager kon dat menselijker-wijs niet aanzien en sprong 'm na , en sleepte 'm weer op de kant.

Sportiviteit ( en dankbaarheid ) van de agressieve verliezer was daarna ver onder het nulpunt.

Me zwager heeft ALLES wat die klootzak ( met z'n advocaat ) nadien bedacht , kunnen betalen ,....zoals gemis aan inkomsten gedurende herstel , ziekenhuiskosten , psychische hulp , ...tot en met rekeningen van kleding en schoeisel aan toe ....

+ plus de veroordeling van de rechter !



Dus droom maar lekker verder met die batman-wraak-ideeën :+
 
Laatst bewerkt:
....en ,....wat je denkt dat nieuw is ,......dat zijn die rechercheurs al lang vergeten

:+ :+
 
hej,

Ik wilde wel eens weten hoe jullie jullie motoren beschermen tegen mensen die jaloers zijn op onze fietsen ^^.

Ik zal beginnen: simpelweg in mijn garage, mocht ik hem een nachtje buiten laten staan:
alarmsysteem en remschijvblokkers
ik haal men achterwiel er ff af
 
Bij schijfremslot hoef je als dief alleen de geblokkeerde schijf te ontdoen v.e. paar schroeven en e.e.a. is rijdbaar, remt wel ietwat minder maar geeft je als crimineel de optie elders dat slot te mollen, waar je meer tijd en minder storende factoren hebt. :X :X
 
Als ik later de loterij win ga ik een dergelijke grap uitvoeren.
Ergens een redelijk nieuwe r1 neerzetten in een kansenwijk.
De schroeven van de remklauwen voor 90% doorzagen.
Bij de eerst flinke rempoging .....klabam.

Ik doe even een situatieschets:

*Dief komt aangelopen*
"Zeuw, da's een mooie R1. Krijg nou wat, de sleutel zit er nog in! Ik ga deze mooie fiets meenemen hoor jongens!"
*Dief doet bravo-a controle*
"Jeetje mina, de remmen zijn niet in orde! Het is echt niet verantwoord om zo te gaan rijden! Ik haal mijn trailer wel"

Mission failed. ;(
 
Dank voor je uitleg, Ton-up.

Ondanks dat het vette kluiven oplevert gaat-ie voortaan door het tandwiel! :)

Bij schijfremslot hoef je als dief alleen de geblokkeerde schijf te ontdoen v.e. paar schroeven en e.e.a. is rijdbaar, remt wel ietwat minder maar geeft je als crimineel de optie elders dat slot te mollen, waar je meer tijd en minder storende factoren hebt. :X :X
 
Bij schijfremslot hoef je als dief alleen de geblokkeerde schijf te ontdoen v.e. paar schroeven en e.e.a. is rijdbaar, remt wel ietwat minder maar geeft je als crimineel de optie elders dat slot te mollen, waar je meer tijd en minder storende factoren hebt. :X :X

Yep, en daarom gebruik ik op 1 schijf 2 sloten (1 voor en 1 na de remklauw). ;)
Mja, het is wachten op die dief die ook nog even de moeite neemt om ook ff die 2 bouten van de remklauw los te draaien.
 
Yep, en daarom gebruik ik op 1 schijf 2 sloten (1 voor en 1 na de remklauw). ;)
Mja, het is wachten op die dief die ook nog even de moeite neemt om ook ff die 2 bouten van de remklauw los te draaien.
alle koppen dol draaien _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan