beschermen tegen diefstal

aan grond-anker ,.....atoombom-vrije , en gekeurde kettingsloten ( door beide wielen ) , mogelijk nog vast aan een andere motor ( tegen wegslepen na 1e knip )

bewegingsmelders bij alarm-installatie ,....enz

je kunt 't uitbreiden met wat fantasie ,....ik heb al zitten denken aan een hoogspannings-schrikdraad-generator .....

( moet je wel zelf effe bij-de-tijd blijven om 'm uit te zetten voordat jezelf enzzzz :+ )
 
Laatst bewerkt:
....je kan er ook gewoon een hollandse komkommer aan hangen ...... :+
 
mijn brommert staat gestald op nr 14 , links ......


full
 
Laatst bewerkt:
Sleutel standaard de remblokken eruit. Wel je zuigers blokkeren! Dan lijkt het tenmisnte alsof de remmen het nog doen als je knijpt. Als ze 'm willen jatten, dan lukt het ze toch wel. Nu hoef ik alleen maar naar het eerste kruispunt te lopen om m'n motor weer op te halen.
 
Nou, bij mij hebben ze al 2 motoren gejat en daar word je wel goed ziek van. Het voorkomen hiervan is dus wel van groot belang.
Ik ga woensdag een R1 ophalen en die zijn nogal diefstal gevoelig helaas. Nu ben ik van plan om 2 muurankers te bevestigen incl 2 ART 4 sloten voor & achter. Dan maak ik gelijk foto's van de situatie voor de verzekering zodat ik daar geen geouwehoer over krijg.
Meer kan je niet doen, als ze hem willen pakken ze hem toch wel.
 
Sleutel standaard de remblokken eruit. Wel je zuigers blokkeren! Dan lijkt het tenmisnte alsof de remmen het nog doen als je knijpt. Als ze 'm willen jatten, dan lukt het ze toch wel. Nu hoef ik alleen maar naar het eerste kruispunt te lopen om m'n motor weer op te halen.

Die dan in de puinpoeier ligt... :+

Mooie oplossing. :P
 
valkuil met spietsen ingemeerd met curare.......

jachtgeweer op hoofdhoogte met touwtje aan de haan naar deurkruk van garage...

mosterdgas- in uiterst breekbare glascontainers aan het stuur hangen ....
 
Die dan in de puinpoeier ligt... :+

Mooie oplossing. :P

Als die dief eronder ligt, hoef ik alleen het bloed eraf te wassen. Tenzij hij hard valt, dan krijg ik natuurlijk krassen op de lag van uitstekende gebroken botten, daar had ik dan weer niet over nagedacht B| . Straks maar even naar de garage lopen en een bordje ophangen: als je valt, ga dan aub voorzichtig eronder liggen :+
 
Laatst bewerkt:
Als ik onderweg ben en hem ergens kwijt moet, schijfremslot door het achter kettingwiel. Vele malen effectiever dan door de voorschijf, met een balk onder het balhoofd loop je met 2 man een motor zo weg, dat wordt een stuk lastiger als het achterwiel niet mee wil. :)

Goei tip LosBol om de achterzijde te blokkeren.
Maar heeft het slot in het achterkettingwiel voordelen boven de achterremschijf :?
 
Sleutel standaard de remblokken eruit. Wel je zuigers blokkeren! Dan lijkt het tenmisnte alsof de remmen het nog doen als je knijpt. Als ze 'm willen jatten, dan lukt het ze toch wel. Nu hoef ik alleen maar naar het eerste kruispunt te lopen om m'n motor weer op te halen.


Als ik later de loterij win ga ik een dergelijke grap uitvoeren.
Ergens een redelijk nieuwe r1 neerzetten in een kansenwijk.
De schroeven van de remklauwen voor 90% doorzagen.
Bij de eerst flinke rempoging .....klabam.
 
Mijn GSXR1000 haalden ze ook gewoon weg door mijn hele tuindeur eruit te slopen en ondanks 3 sloten (vast aan `n paal ) toch `snachts uit de tuin (onder afdak met hoes) weggesleept!!

Afmaken die tyfusleiers!!
 
Als ik later de loterij win ga ik een dergelijke grap uitvoeren.
Ergens een redelijk nieuwe r1 neerzetten in een kansenwijk.
De schroeven van de remklauwen voor 90% doorzagen.
Bij de eerst flinke rempoging .....klabam.

dan ga je achter het gaas voor moord met voorbedachte rade
 
Mijn GSXR1000 haalden ze ook gewoon weg door mijn hele tuindeur eruit te slopen en ondanks 3 sloten (vast aan `n paal ) toch `snachts uit de tuin (onder afdak met hoes) weggesleept!!

Afmaken die tyfusleiers!!


waren die sloten doorgeknipt ,...of was dat paaltje van papier-maché ? :/
 
hopenlijk heel erg overbodig hier om dit te vermelden ,... maar :

Ik zie toch nog heel veel deze malle sloten , .... ( zelfs in combinatie met goeie kettingen )

die rotdingen breek je met 2 flinke schroevedraaiers open ,....de puntvormige schoot is namelijk ook van messing :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan