Beschermhoes voor motor

Banditfan

MF'er
10 apr 2021
44
13
Goedemorgen,

Ik ben opzoek naar een goede motorhoes om mijn motor te beschermen deze nu buiten moet staan. Ik ben een aantal zaken langs gegaan, ook zou ik geschikte websites willen weten waar ik dit zou kunnen bestellen.
 
Voordat ik de schuur had verbouwd om de motor erin te kunnen zetten stond de Strom onder een Bihr H2O Outdoor, ooit voor 3 tientjes aangeschaft bij Motorkledingcenter (webshop werkt perfect). Ook na lang intensief gebruik nog geen schade en hield water ook nog gewoon tegen, stof verkleurde iets door de zon maar dat hou je toch niet tegen en deed verder niets af aan de werking.
 
Ik gebruik een hoes van DS covers. Zachte binnenvoering, ventilatie voor de warme dagen en gaten om een slot doorheen te doen. Deze is wat dikker, niet handig mee te nemen op reis. Verder zeer tevreden, aanrader.

 
Voordat ik de schuur had verbouwd om de motor erin te kunnen zetten stond de Strom onder een Bihr H2O Outdoor, ooit voor 3 tientjes aangeschaft bij Motorkledingcenter (webshop werkt perfect). Ook na lang intensief gebruik nog geen schade en hield water ook nog gewoon tegen, stof verkleurde iets door de zon maar dat hou je toch niet tegen en deed verder niets af aan de werking.
Oke, heb je deze hoes toevallig nog in bezit?
 
Terug
Bovenaan Onderaan