besjes in uitlaat

Interessant hoe vaak je op dit forum mensen met een dubbele moraal kunt vinden: Mensen die (soms extreme) snelheidsovertredingen begaan worden als slachtoffer of zelfs als helden beschouwd en worden aanbevolen om toch maar vooral middels bezwaarschriften onder hun straf uit te komen, maar kinderen die besjes in een uitlaat strooien vertegenwoordigen het ergste onheil wat Nederland ooit is overkomen: buitenlanders!
Heel genuanceerd weer. Maar goed, het is geen geheim dat Nederland's veronderstelde ruimdenkendheid in werkelijkheid altijd ver te zoeken is geweest.

Yep....
 
niks naar pa toe, gewoon in je huis opsluiten en de politie bellen (of ze nou buitenlands zijn of niet)

twee vliegen in een klap:
1) dat ventje krijgt de bibbers
2) de politie is aan het werk en niet aan het flitsen (oooops ander topic :+ )
 
maak niet uit wat het is, of wat iemand doet.

Het feit is gewoon blijf van iemands spullen af.
Maar kinderen denken niet na over de gevolgen
ze hebben er lol mee,zeker met vriendjes erbij.
Maar voor de eigenaar is zwaar balen
 
Voorkomen is beter dan genezen...
Het is wellicht mogelijk om achterin de uitlaat
een metalen roostertje/gaas te maken.
Houd geen cola tegen, maar besjes wel.
 
Daar heb je een alarm voor tegenwoordig.
je ziet ze dan ook niet meer voetballen in de buurt van je motor.

works for me !
 
Voorkomen is beter dan genezen...
Het is wellicht mogelijk om achterin de uitlaat
een metalen roostertje/gaas te maken.
Houd geen cola tegen, maar besjes wel.

Kwil geen roostertje achter op me uitlaat, kwil gewoon dat grote gat zien....
jww, waar al die herrie uitkomt!! 8-)

Nee, iedereen (NL, B, D, I, TR, USA, of waarvandaan dan ook) moet gewoon van mijn Itacje afblijven!!! :(
 
Als ze het vakker doen heb ik een stappen plan })

1 Je sluit ze op
2 Gaat lekker met de motor een half uur rijden
3 Je haalt ze uit de plek waar je ze hebt opgesloten b.v. de meterkast lekker knus ;)
4 Je zet de handjes op de uitlaat (hhhmmmm barbeknoeien :P )
5 Je laat ze je hele motor schoon likken en vooral de oliedeksel onder aan je motor })
6 Het resultaat ze blijven van je motor af en anders er een weekelijkse gewoonte van maken blijft je mmotor ook nog schoon :X .

Ga wat ben ik weer kind vriendelijk O-)
 
Interessant hoe vaak je op dit forum mensen met een dubbele moraal kunt vinden: Mensen die (soms extreme) snelheidsovertredingen begaan worden als slachtoffer of zelfs als helden beschouwd en worden aanbevolen om toch maar vooral middels bezwaarschriften onder hun straf uit te komen, maar kinderen die besjes in een uitlaat strooien vertegenwoordigen het ergste onheil wat Nederland ooit is overkomen: buitenlanders!
Heel genuanceerd weer. Maar goed, het is geen geheim dat Nederland's veronderstelde ruimdenkendheid in werkelijkheid altijd ver te zoeken is geweest.
:} :} :}
 
Interessant hoe vaak je op dit forum mensen met een dubbele moraal kunt vinden: Mensen die (soms extreme) snelheidsovertredingen begaan worden als slachtoffer of zelfs als helden beschouwd en worden aanbevolen om toch maar vooral middels bezwaarschriften onder hun straf uit te komen, maar kinderen die besjes in een uitlaat strooien vertegenwoordigen het ergste onheil wat Nederland ooit is overkomen: buitenlanders!
Heel genuanceerd weer. Maar goed, het is geen geheim dat Nederland's veronderstelde ruimdenkendheid in werkelijkheid altijd ver te zoeken is geweest.
:^

Mooi land hè, dat Nederland. Alleen jammer dat er zoveel Nederlanders wonen. :X
 
ik ga een beetje een rooster in mn uitlaat lassen :?

whats next?

force field rond je motor? (teveel star wars gekeken :) )
 
ik ga een beetje een rooster in mn uitlaat lassen :?

whats next?

force field rond je motor? (teveel star wars gekeken :) )


Dat werd al geopperd: Alarm.
Maar volgens mij moet je het alarm dan wel erg gevoelig afstellen
wil ie al afgaan bij een besje in de uitlaat...

Daar heb je een alarm voor tegenwoordig.
je ziet ze dan ook niet meer voetballen in de buurt van je motor.

works for me !

Kwil geen roostertje achter op me uitlaat, kwil gewoon dat grote gat zien....
jww, waar al die herrie uitkomt!!

Die herrie komt er ook wel uit met dat roostertje...
En als je m niet wilt zien, las je m een stukje verder de pijp in. O-)
 
gewoon hetzelfde doen als wat ik doe...

een flink eind rijden en dan de motor parkeren bij een pleintje vol met koters...
een blokje om lopen en dan bij terug komst een paar jankende koters met verbrande
klauwtjes..... })

dan is mijn dag weer goed...
 
wat zijn we hier op het MF toch allemaal ruimdenkend, je mag het niet over buitelanders hebben.
Volgens Orpheus wonen hier teveel nederlanders. Je rijdt toch vaak zat in Veenendaal om beter te weten, niet.

Ik val echt van de ene verbazing in de andere.
Feit:
We hebben echt last van die buitenlanders. Als je er op één reageert heb je er 10 in je nek en dat is geen vaag gelul.
Feit:
Ze zeggen zelf, op straat moet de regering ze opvoeden en thuis de ouders.

Zijn jullie nou allemaal zo naïef of hoe zit dat. Wanneer er buitenlanders wat fout doen dan mag ook dat gezegd worden hoor. En ga nou niet aankomen met er zitten ook goede bij want dan discrimineer je zelf. Je geeft namelijk aan dat het gros slecht is.

Echt, ik begrijp helemaal niets van sommige mensen.
 
Er zijn ook Nederlandse raddraaiers.
Maar op een of andere manier zie ik toch altijd weer die teringbuitenlanders kloot schoppen. En dat is niet omdat ik de Nederlanders niet wil zien.

En, een teringbuitenlander is een ruim begrip. Laat ik mijn definitie eraan geven zodat mensen mij NIET kunnen uitmaken voor Nasibal.

Teringbuitenlander: Een persoon die van origine uit een ander land afkomstig is dan Nederland. Een dergelijk persoon krijgt de term "teringbuitenlander" als deze dingen doet die niet sporen met het algemene normen en waarden model. Niet te verwarren met de hardwerkende buitenlander die zijn kinderen in de gaten houdt en ze normen en waarden bijbrengt.

Teringnederlander: Zelfde als boven, maar dan van Nederlandse origine.
 
Er zijn ook Nederlandse raddraaiers.
Maar op een of andere manier zie ik toch altijd weer die teringbuitenlanders kloot schoppen. En dat is niet omdat ik de Nederlanders niet wil zien.

En, een teringbuitenlander is een ruim begrip. Laat ik mijn definitie eraan geven zodat mensen mij NIET kunnen uitmaken voor Nasibal.

Teringbuitenlander: Een persoon die van origine uit een ander land afkomstig is dan Nederland. Een dergelijk persoon krijgt de term "teringbuitenlander" als deze dingen doet die niet sporen met het algemene normen en waarden model. Niet te verwarren met de hardwerkende buitenlander die zijn kinderen in de gaten houdt en ze normen en waarden bijbrengt.

Teringnederlander: Zelfde als boven, maar dan van Nederlandse origine.
Jij begrijpt het maar het één mag je wel zeggen maar het ander niet. :(
 
Eh...formulering...halve liter spul...da's de moeite! :+
Het was getransformeerd in een soort slijmerig water...het zat er namelijk al een half jaar in toen ik erachter kwam :( mijn benzine filter raakte verstopt door die drek..en sindsdien zit er roest in de tank van mijn arme cd50 '(
 
Er zijn ook Nederlandse raddraaiers.
Maar op een of andere manier zie ik toch altijd weer die teringbuitenlanders kloot schoppen. En dat is niet omdat ik de Nederlanders niet wil zien.

En, een teringbuitenlander is een ruim begrip. Laat ik mijn definitie eraan geven zodat mensen mij NIET kunnen uitmaken voor Nasibal.

Teringbuitenlander: Een persoon die van origine uit een ander land afkomstig is dan Nederland. Een dergelijk persoon krijgt de term "teringbuitenlander" als deze dingen doet die niet sporen met het algemene normen en waarden model. Niet te verwarren met de hardwerkende buitenlander die zijn kinderen in de gaten houdt en ze normen en waarden bijbrengt.

Teringnederlander: Zelfde als boven, maar dan van Nederlandse origine.


:^

:} :}
 
Helaas mag je het idd schijnbaar niet zeggen. Ik heb dit zelf ondervonden toen ik op de middelbare school zat.. daar zat zo'n marrokaan constant te kankeren op nederland en de nederlandse bevolking. we waren allemaal klootzakken en we moesten de tievus krijgen etc..

Ik vroeg me al af waar het jong het gore lef vandaan haalde B| Dus zei ik dus: "Joh als je het zo slecht vind hier, donder dan op naar dat klote land waar jij en je familie vandaan komen"

Nou toen had ik het dus gedaan he.. :( gesprekken met leraren, rector, decaan weet ik het allemaal. Beetje belachelijk B|

Ik had die kinderen gewoon in de sloot geflikkerd als ik in jouw schoenen had gestaan. :(

Net zoals met dat gelul over hoofddoekjes! 'ooh religius blablabla' ja, maar je woont nu toch in nederland? je wil toch integreren?? :X pff.. gelul allemaal..
Ben vaak genoeg vrouwen zonder snotdoek op hun harses tegen gekomen. en als je dan zegt: "moet dat niet voor je geloof?" dan zeggen ze: "nee want het is eigen keus, en het is nu zomer, dus veel te warm" B|

Zucht.. :z

Overigens ken ik wel buitenlanders die aardig zijn hoor. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze niet arabisch/moslim zijn. :)
 
????????????????????????????????????????????????????? Janker!

Of wil je gewoon even op buitenlanders kankeren?

Die ziekte die jij noemt wil ik niet gebruiken vind het ook niet kunnen dat jij dat doet!!! Maar als het even kan vind ik het altijd leuk om op die buitenlanders te .....ren :9 :} ze doen ook zo vaak naar dan krijg je dat he.

Kwil geen roostertje achter op me uitlaat, kwil gewoon dat grote gat zien....
jww, waar al die herrie uitkomt!! 8-)

Nee, iedereen (NL, B, D, I, TR, USA, of waarvandaan dan ook) moet gewoon van mijn Itacje afblijven!!! :(

Kijk nu vergeet je nou de afkorting van Marokko ertussen die hoort natuurlijk wel in het rijtje thuis he })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan