Beslaan van vizier

Het gebruik van dreft op je vizier kan maar ik heb een pinlock en die bevalt prime. ( mits goed bevestigd natuurlijk)
Gebruik van glaspoel middel voor de vaatwasser zou ik niet doen.
Wat je met glansspoel middel wel kan doen is je uitlaat op poetsen super mooit resultaat.
 
Probleem met Dreft etc. is dat het de kunststof van je vizier "bros" kán maken, waardoor het in stukken uit elkaar kan vliegen bij een klapper......

Een Pinlock of Fogcity aan de binnenkant werkt prima. In sommige gevallen kan een neuskapje of -masker ook helpen.

Dat valt reuze mee hoor.
Mijn vorige vizier heb ik na ruim 3 jaar vervangen, wegens de krassen die
er ondertussen op zaten,
niet omdat ie bros was geworden door de dreft.
 
Opgelet! Verboden te niesen met gesloten vizier. 8-) Anders moet je tóch nog de afwas doen :+
Daarom, een systeemhelm!
Als ik moet niezen gewoon snel de hele voorkant open gooien, richten op de dichtstbijzijnde auto, en de hele zooi laten gaan. Dan gauw je klep weer dicht en doorrijden alsof er niks is gebeurt :+

Maar even serieus, een beetje zeepsop van welk merk dan ook erover poetsen helpt heel erg goed. Ik had een standaard pinlock erop zitten (Nolan) en dat werkte gewoon helemaal niet. Bovendien kwam er binnen de korste keren vuil achter de pinlock. Hoe? Het is een mysterie, maar het kwam er ook nooit meer vandaan.
Dus gewoon goedkoop met zeepsop :)
 
Is een pinlock wel handig m.b.t. regenrijden?? Of is dan zo'n (neus) masker dan handiger??

Heb vorig jaar nl 2 weken regen tijdens mijn tripje naar Zweden gehad :r
Werd bijna knetterleip van het beslagen vizier en van de regen die achter het vizier loopt.

En aangezien ik dit jaar naar Noorwegen ga en ik me weer geestelijk voorbereid op minimaal 2 weken regen, lijkt het me wel errug fijn om volledig zicht te hebben ( zover dat kan in de regen ) :)
 
Ik heb gewoon een ouderwets-pinlok-loos-enkel-glas-vizier en dat beslaat alleen als ik stil sta. Niet te vaak doen dus. Zodra ik weer rijd dan trekt het weg. Wat ik dus doe is wanneer ik op stoplichten (die rood zijn :+ ) af rijd dan trek ik de laatste meters mijn vizier vast open, om die weer te sluiten als ik weer weg rijd. Heb ik meteen frissie lucht.
 
Ik heb gewoon een ouderwets-pinlok-loos-enkel-glas-vizier en dat beslaat alleen als ik stil sta. Niet te vaak doen dus. Zodra ik weer rijd dan trekt het weg. Wat ik dus doe is wanneer ik op stoplichten (die rood zijn :+ ) af rijd dan trek ik de laatste meters mijn vizier vast open, om die weer te sluiten als ik weer weg rijd. Heb ik meteen frissie lucht.

en uitlaatgassen :+
 
Ik heb gewoon een ouderwets-pinlok-loos-enkel-glas-vizier en dat beslaat alleen als ik stil sta. Niet te vaak doen dus. Zodra ik weer rijd dan trekt het weg. Wat ik dus doe is wanneer ik op stoplichten (die rood zijn :+ ) af rijd dan trek ik de laatste meters mijn vizier vast open, om die weer te sluiten als ik weer weg rijd. Heb ik meteen frissie lucht.
:^ ja precies, zelfs 's winters is dat nog heerlijk :9
en uitlaatgassen :+
:Y gratis roken :9
 
Je weet maar nooit of je het gelezen hebt: ik zou zeggen pinlock :+

of een fog city shield, dat kan ook ;)
 
Met wat lomp geparkeerde auto's of een vrachtauto wordt dat al moeilijker.
En niet in alle situaties kruip ik vooraan (te onveilig/stuntelen)
Geef niks hoor, vizier open, vizier dicht: je ademt nog steeds dezelfde lucht in :z
Tenzij je dit modelletje hebt natuurlijk, dan maakt het wel verschil :P

gasmasker.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan