beslagen vizier

anton de fouw

Rookie
25 dec 2010
9
0
Emmeloord
ik heb veel last een beslagen vizier ,nu heb ik gehoord dat er meerdere systemen zijn om het beslaan tegen te gaan.
ik zou wat ervaringen willen horen met onder andere met het pin lok systeem.
 
is een middeltje voor. spuit je op je vizier en hij beslaat niet meer.
verder heb ik nooit last hiervan. ik zet altijd me helm op een kiertje
 
ik heb een pinlock visier in mijn helm en werkt perfect. Tenminste als die er goed in zit wat bij mijn eerste niet het geval was waardoor die lekte. Gratis een nieuwe van de motorzaak gekregen en nu werkt het perfect... soms. want heel af en toe heb toch nog ineens dat de boel een klein beetje beslaat maar geen idee waardoor dat dan komt.
 
Ik heb het pin lock systeem en beslaat vrijwel nooit. Af en toe even schoon maken met warm water.
Daarentegen beslaat mijn zonnebril wel heel snel in het huidige koude weer.
En als ik door de mist rijd blijf ik de buitenkant schoon vegen.
 
dreft op je vizier werkt ook wel, maar met rijles in de regen, na een goed half uur gaat het bij mij toch beslaan, vizier op een kier helpt deels. (shoei XR1000)
Ik ben ook wel benieuwd naar andere oplossingen. :)
 
Hier ook pin lock. Werkt echt goed.
Drie tientjes en gaat net zo lang mee als de helm.
 
Laatst bewerkt:
Pinlock werkt iss het beste. Maar als je geen geld hebt of gierig bent. Spuug.

Tuf ffe op de binnenkant, gulle grote kwat ev wrijf het uit. Daarna max 1x light schoonspoelen met water of licht wrijven Met een vochtig doekje.
 
Pinlock werkt iss het beste. Maar als je geen geld hebt of gierig bent. Spuug.

Tuf ffe op de binnenkant, gulle grote kwat ev wrijf het uit. Daarna max 1x light schoonspoelen met water of licht wrijven Met een vochtig doekje.


Is je andere hobby duiken ? :+
 
pinlock is the way to go!... en dan zelf erin zetten (eitje) om wat geld te besparen.
 
Pinlock :Y alleen jammer dat ze er geen ingebouwde in m'n bestelde vizier was. Zelfs geen geboorde gaten...
 
In het verleden gebruikte ik gewoon dreft op het vizier.
Heb nu een Schubert C3 en dus niet meer nodig
 
Laatst bewerkt:
ik heb een "plak" pinlock... een soort "screen protector" achtig plastic, met alleen op het randje een plak randje, zelfde effect. wat minder mooi, afhankelijk van je plak kwaliteiten :P maar wel een stuk goed koper *D

namelijk nog geen 20 euro :o


linkje

voor mij werkt het goed, maar heb hem tot nu toe ook nog maar 1 keer kunnen gebruiken, maar ik ben tevreden :]
 
pinlock is the way to go!... en dan zelf erin zetten (eitje) om wat geld te besparen.
De winkel waar ik mijn helm, en onlangs mijn nieuwe pinlock vizier gekocht heb, zetten dat er in zonder extra kosten ;)

Alsof je dat zelf niet kan ... :')

Enkel bij zeer koude temperaturen (lees: kouder dan -10C°), beslaat het pinlock vizier langs de randen.
 
Moest ik ook aan denken ja :)

full


pinlock *O*
 
De winkel waar ik mijn helm, en onlangs mijn nieuwe pinlock vizier gekocht heb, zetten dat er in zonder extra kosten ;)

Alsof je dat zelf niet kan ... :')

Enkel bij zeer koude temperaturen (lees: kouder dan -10C°), beslaat het pinlock vizier langs de randen.

Die winkels heb je inderdaad... je hebt ook winkels die dat alleen maar beweren; " Pinlock 30 euro --> + gratis installeren" en dan kost de pinlock in de handel maar 20 euro ;)
 
ik heb een "plak" pinlock... een soort "screen protector" achtig plastic, met alleen op het randje een plak randje, zelfde effect. wat minder mooi, afhankelijk van je plak kwaliteiten :P maar wel een stuk goed koper *D

namelijk nog geen 20 euro :o


linkje

voor mij werkt het goed, maar heb hem tot nu toe ook nog maar 1 keer kunnen gebruiken, maar ik ben tevreden :]
Daar ben ik zeer ontevreden over. Gaf bij veel te veel reflecties. Ik vind Pinlock veel beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan