Bespreking eerste MF-toertocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bijna, hehe! Iets ervoor het je alleen een parkeerplaats, 2km ervoor ongeveer...

En BertV, dacht ik al ...no offence hoor! :+

Da's een Homo ontmoetingsplek......... Tis maar dat je het weet..

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.


[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-02 21:07 ]
 
Stond je verdekt opgesteld of ben ik er met mijn standaard "verdwaast blik" voorbij gereden...???



_________________
Just look outside your front window, Sparky.
That's not the backstraight at Hockenheim, it's something called the Real World.
And for the Real World, the YZF600R is just about right.

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-02 21:04 ]
 
Op 2001-06-02 21:01, schreef duderuud:
Bijna, hehe! Iets ervoor het je alleen een parkeerplaats, 2km ervoor ongeveer...

En BertV, dacht ik al ...no offence hoor! :+

Da's een Homo ontmoetingsplek......... Tis maar dat je het weet..

Ik vond Duderuud idd al wat anders dan de anderen, maar kon niet precies pinpointen wat het was.
Maar nu weet ik het wel. :+

_________________
De mijne doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-02 23:01 ]
 
Ik heb net een bijna huilende helldesker gesproken via de ICQ. :+
Hij baalde zo dat hij niet meekon.
Daarom lijkt het hem en mij een goed idee om de toer heel snel over te doen, alleen dit keer met goed weer/goede routebeschrijving en met een bezoekje aan het privecircuit van J.W de baars.
Dit keer zullen er wel actiefoto's en actiefilmpjes gemaakt worden (dus Duderuud jij moet er wel bij zijn }) )

Wie gaan er volgende week zondag met ons mee?

Ik peil eerst of er genoeg animo is en dan zal ik weer de nodige voorbereidingen treffen ;)

[No flame intended]

Ivm het vele bochtenwerk en het hoge tempo, lijkt het ons verstandiger dat alleen supersports en steviger rijders zich aanmelden.

[/No flame intended]




_________________
De mijne doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.
Er zijn geen betere merken, alleen maar betere motorrijders!


[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-03 00:04 ]
 
;( Kwilde zo graag mee, maar kon helaas niet...... ;(

Volgende week lijkt me een goed plan... Er is trouwens ook beter weer voorspelt. :P
 
Daar zijn ze:

DSC03851.JPG

 
Ah het rode kruis was er ook bij..... :P

_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-03 00:06 ]
 
zulke piccies vind ik dus zwaar roelen he :) (klik for big pic)



[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-06-03 00:53 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-06-03 00:53 ]
 
Mijn eerste reactie op de foto's.....

Uhm trouwens wel leuk zo 4 fietsjes naast elkaar........

Alleen die kawa met zijn dubbele pijpjes ....... VERVANGEN die uitlaat !!!!
 
Ik geloof dat als mijn motor erbij had gestaan ik hem voor de foto's wel even weg had gehaald, dat had er echt uitgezien als fiets tussen brommers |(

Maar goed, stevige rijstijl of niet, de volgende keer wil ik er wel bijzijn, koste wat kost, heren, ik geloof dat jullie een leuke dag hebben gehad ???
 
Ik geloof dat als mijn motor erbij had gestaan ik hem voor de foto's wel even weg had gehaald, dat had er echt uitgezien als fiets tussen brommers |(

Maar goed, stevige rijstijl of niet, de volgende keer wil ik er wel bijzijn, koste wat kost, heren, ik geloof dat jullie een leuke dag hebben gehad ???

whehe, ik wel.. al ben'k maar amper me deur uit geweest :)
hun zijn noujah.. voornamelijk ERG nat geworden :+
 
Op 2001-06-03 01:14, schreef BYM:
Ik geloof dat als mijn motor erbij had gestaan ik hem voor de foto's wel even weg had gehaald, dat had er echt uitgezien als fiets tussen brommers |(

Maar goed, stevige rijstijl of niet, de volgende keer wil ik er wel bijzijn, koste wat kost, heren, ik geloof dat jullie een leuke dag hebben gehad ???

whehe, ik wel.. al ben'k maar amper me deur uit geweest :)
hun zijn noujah.. voornamelijk ERG nat geworden :+

Ach, jij hebt leuk volk op visite gehad, en die kwamen speciaal voor jou door de regen, das toch ook leuk })
Nee was jammer dat het fees letterlijk in het water viel maar wat ik begrijp is er volgende week beter weer voorspeld, dus wie weet???

 
Ach, jij hebt leuk volk op visite gehad, en die kwamen speciaal voor jou door de regen, das toch ook leuk })
Nee was jammer dat het fees letterlijk in het water viel maar wat ik begrijp is er volgende week beter weer voorspeld, dus wie weet???

ik heb ook wel 3 kwartier staan wachten .. noujah, zitten wachten in dat café'tje aan de grens he :)
Ben in me dooie eentje naar en van dat cafétje moeten rijden in gietende regen.. met aandampend vizier dus gans de tijd open met regen in je gezicht.
 
Volgende keer wel actiefoto's en actiefilmpjes!!!!
Dat kon nu niet door het weer :(
Maar volgende keer wat driveby's met 250 p/u ofzo, dat is echt vet aantal motoren die met 200+ langskomen. 9:~
Uiteraard de wheelies en burnouts van Duderuud ff filmen/fotograferen. 9:~
Komt echt helemaal goed.
Maar wie gaan er nou nog mee 10-06???
J.W en Helldesker en ..............
 
10-06 is goed...

tja, dat roze is ook wat mij gelijk opviel...
heb je duizende kleurtinten om mee te typen... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan