Bespreking eerste MF-toertocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
ha, breezers :+

BertV heeft hier een beugeltje Grolsch van 1000ml

BertV, ik vind dat als wij moderators wel een goed voorbeeld moeten geven.

Daarom zal ik maar ff melden dat ik net terug ben uit de kroeg en heb de malaise van vandaag (de wederom mislukte toertocht) met 12 pilsjes weggedronken :+
 
12 glazen? Is toch idd wel aardig wat. :)

Vlak voor de toertocht ben ik uit geweest en heb nix (1 whiskey, liters cola) gedronken.

Ik moest dat gisteren ff inhalen.
 
12 glazen? Is toch idd wel aardig wat. :)

Vlak voor de toertocht ben ik uit geweest en heb nix (1 whiskey, liters cola) gedronken.

Ik moest dat gisteren ff inhalen.

Met 1000ml Grolsch moet dat toch aardig gelukt zijn, of niet?
Die paar Breezers deden het voor mij in ieder geval ;)
 
ja, ik koop hier in een kleine buurtsuper en ben verantwoordelijk voor het verdwijnen van hun hele voorraad...

( 9 flessen van een liter )

Eentje op een avond is lekker, twee is (natuurlijk?) te veel.

 
ja, ik koop hier in een kleine buurtsuper en ben verantwoordelijk voor het verdwijnen van hun hele voorraad...

( 9 flessen van een liter )

Eentje op een avond is lekker, twee is (natuurlijk?) te veel.

Pff, als ik een biertje opheb dan ben ik al
drinka.gif


Daarom drink ik ook nooit bier maar andere dingen, ik kan niet tegen gist ofzo....

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-11 15:01 ]
 
Op 2001-06-11 11:58, schreef BertV:
ja, ik koop hier in een kleine buurtsuper en ben verantwoordelijk voor het verdwijnen van hun hele voorraad...

( 9 flessen van een liter )

Eentje op een avond is lekker, twee is (natuurlijk?) te veel.

Pff, als ik een biertje opheb dan ben ik al
drinka.gif


Daarom drink ik ook nooit bier maar andere dingen, ik kan niet tegen gist ofzo....
En bij mij werkt het smilietje wel :P ...

Zet effe een "g"-tje erbij...
_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-11 15:01 ]
 
Op 2001-06-11 14:54, schreef BYM:
Op 2001-06-11 11:58, schreef BertV:
ja, ik koop hier in een kleine buurtsuper en ben verantwoordelijk voor het verdwijnen van hun hele voorraad...

( 9 flessen van een liter )

Eentje op een avond is lekker, twee is (natuurlijk?) te veel.

Pff, als ik een biertje opheb dan ben ik al
drinka.gif


Daarom drink ik ook nooit bier maar andere dingen, ik kan niet tegen gist ofzo....
En bij mij werkt het smilietje wel :P ...

Zet effe een "g"-tje erbij...
_________________
Mijn Yamaha YZF-R1 uit 1999. Een motor is zo goed als zijn berijder.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-11 15:01 ]

Al gedaan, was weer ff te snel etc.... :(
 
Ik heb het al ergens anders gepost, maar goed...

KLOTE, IK WAS HET HELEMAAL VERGETEN!! :( :(

Had een druk weekend, uitje op zaterdag, die avond verjaardag van vriendin, pas zondag om 13:00 uit bed...moest ook nog vriendin ff zoethouden, daarna met vriend van me ff snel wat video's geschoten.

Ik heb geboden op een Miro DC-10 video bewerkings-kaart, en als ik die binnen heb, kan ik dat filmpje digitaliseren, hebben jullie toch wat te zien van mij nog! }) }) })

Kneedown linksom en wheelies, hehe!
 
Als je wat beter had gelezen .........




...... dan had je geweten dat we maar met zijn 3tjes waren en helaas ( of was het gelukkig :P ) geen camera bij hadden.
 
Hohohoho kijk dat Duderuud op een homo ontmoetingsparking gaat staan dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het ook ben. :+

Maar ik dacht dat jij een vriendin had Helldesker, anders mag je me wel een lief pmtje sturen hoor. :+

Gaan we trouwens komend weekend nog crossen mannuh? (lees 3e poging toertocht)
 
Hohohoho kijk dat Duderuud op een homo ontmoetingsparking gaat staan dat hoeft nog niet te betekenen dat ik het ook ben. :+

Maar ik dacht dat jij een vriendin had Helldesker, anders mag je me wel een lief pmtje sturen hoor. :+

Gaan we trouwens komend weekend nog crossen mannuh? (lees 3e poging toertocht)

Nah das lekker, dan heb ik nog geen nieuwe motor hoor
cry.gif


Ik moet maar weer eens
pftroest.gif
worden......

_________________
System error, hit any user to continue

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-11 19:22 ]
 
Laat je maar troosten door je vriendin , iig niet door mij :)

Als je aangeeft wat voor motor je zoekt, wat je wilt uitgeven.
Hoeveel km'tjes ie max mag hebben, dan regel ik een motor voor je.

Ik heb mezelf en 2 vrienden al aan een motor geholpen, dus dat moet wel lukken :)
 
Als het zondag goed weer is ga ik wel mee hoor! Weer 12:00 hier check en of het doorgaat?

En laten we eens ergens anders afspreken, in de buurt van Tiel! Zijn Niels Saarloos, Schamperd en ik ook weer blij! En we zijn dan vlakbij Knooppunt Ressen...

Ik kan dan een HELE mooie route uitstippelen!! HELE mooie dijken en een super-weg in de buurt van Elst (gld)!!!
 
Verd**me, dan ga ik zeker toch nummer 3 ook missen zeker!!! Heb reeds 2 maanden geleden met m'n vader afgesproken om op vaderdag langs te komen (zie ik hem ook weer eens een keer).
Trouwens is de GSX nog lang niet gemaakt en op de CB ben ik al helemáál geen match voor jullie '( .
 
Zullen we voor afspreek punt een nieuwe Topic maken anders word het zo verwarrend :? Of is dat niets?
 
Okee, dan gooi ik deze op slot om verwarring te voorkomen. Mocht het in jouw ogen niet nuttig zijn, stuur dan ff een pm naar mij!

_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-06-14 01:02 ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan