Bespreking eerste MF-toertocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
WHERE THE FUCK WERE YOU GUYS?!
Ik maar nat en natter, koud en kouder worden.. daagt er niemand op :(

Noujah, gelukkig stond ik net voor een café ;)
 
Hoe wast het ??? Ik was er verdomme niet bij....... ook al regende het dan behoorlijk.....

_________________
Mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-01196.jpg (Yamaha YZF-R1) uit 1999 legt 400 meter in 10"3 sec @ 222.7 km/h af.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-06-02 18:01 ]
 
eheh, wees blij helldesker.. weer is echt kut..
en net nu ze vertrekken begint het natuurlijk weer te regenen })

Noujah, 'k heb ze eindelijk buite gekregen dus ik ben weer blij ;)
 
Ik ben thuis. :)

Godverdomme wat was het een kutweer. :(
Het begon al goed, doordat een foutje in de routebeschrijving werd de groep opgesplitst.
BertV en Duderuud stonden bij de shell en /ME en Ohjajoh bij de total, maar we hebben elkander gelukkig gevonden.
Na wat genutigd te hebben zijn we richting turnhout vertrokken.
Er was genoeg spektakel

Duderuud die zat te wheelieën en heeft mooie burnout getrokken :9~ , Ohjajoh's motor die begon te happeren en waardoor we wat vertraging hebben opgelopen.
En ik ben ook bijna op mijn bek gegaan (2 keer) doordat ik teveel gas gaf en mijn achterwiel dacht toen de ontsnappen. :(

Helaas hebben we de tocht niet af kunnen maken, omdat het echt te slecht weer was.
Laten we hopen dat het voor de volgende toer een stuk beter is, ja een 2de toertocht komt er zeker aan. :)

Een zeiknatte J.W
 
Hoe komt de een bij de Shell en de ander bij de Total ??? Trouwens hoe hebben jullie elkaar alsnog gevonden ??? Via het mobieltje :?
 
Ik ben thuis. :)

[enthiousast motorrijder aan het woord]

Laten we hopen dat het voor de volgende toer een stuk beter is, ja een 2de toertocht komt er zeker aan. :)

Een zeiknatte J.W

/me is praying for better weather that day !!!!!!


_________________
System Error, hit any user to continue ........[OK] ....[CANCEL]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-02 19:48 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-02 19:49 ]
 
Toevallig nog foto's genomen... ?
Nou ik heb ook even in de regen mogen rijden.. bah, morgen hopelijk beter.. toertocht in belgie.
 
Hoe komt de een bij de Shell en de ander bij de Total ??? Trouwens hoe hebben jullie elkaar alsnog gevonden ??? Via het mobieltje :?

Naast een digitale camera (thx to Ohjajoh) waren er ook de nodige mobieltjes, via deze moderne manier van communiceren hebben de 2 groepen elkander gevonden en was de colone kompleet. })

_________________
De http://www.bikepics.com/members/cbrjw/96cbr600/ (mijne) doet de 400 meter in 10"95 sec @ 198.0 km/h.

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-06-02 19:50 ]
 
De antizweet gaatjes in mijn pak hebben hun best gedaan om zoveel mogelijk regen binnen te laten.

ghehehe, jij zag er inderdaad wel geinig uit moet'k zeggen :)
Beetje ezweterige oksels zeg maar :P
 
Ik vraag me af of Duderuud en Ohjajoh veilig thuis zijn gekomen.

Ohjajoh motor deed het niet echt goed, als ie lage toeren reed begon zijn motor te sstttottterrren. :(
Tja Duderuud die zal wel opgepakt zijn door de politie omdat ie zat te Wheelieën of op de snelweg zat te tripeleren. })
 
hehehe, ze komen er wel..
nog vele regen gehad op weg naar huis eignelijk?
 
wil je trouwens geloven dat ik nu effectief een blauwe hemel met WITTE wolken kan zien?!
 
Hier ook godverdomme, stralende lucht.
En dat te bedenken dat we de gehele tocht in de stromende regen hebben gereden. :(


 
ik ga nog effe rijden denk'k.. zelrfs de baan is quasi droog ondertussen!
wie komt er mee? })
 
Hé Poohbeer.. mijn cam ligt nog bij je..

Geintje!!!

Ik ben nu net thuis, maar ik heb ff een bak koffie gedaan bij een maat van me in Rotterdam.. Het sttttottteren is geheel weg nu.. Was dus gewoon iets met water ofzo.. ik breng dat ding maar naar de Dealer, want ik heb in Rotterdam samen met mijn maat er nog naar gekeken, maar die zag ook geen natte plekken ofzo..


Ik heb gemeten, vanaf Poohbeer naar Den Haag was het 146 Kilometer..
Ik heb echt genoten van Duderuud.. en ik kan alleen maar melden dat ik hem benijd met zijn motor.. Ik moet maar gaan werken denk ik.. :)

De Foto's komen ASAP online...reken maar binnen nu en een uur..

Verder baal ik echt dat het regende, want op de terugweg reed ik dus gewoon de blauwe lucht tegemoet.. :(

Ik ga eten, en uploaden..

Mark..
 
Ik hoop voor jullie dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en dat ik .. na het gehele "Poohbeer" }) traject doorgelopen te hebben mee zou kunnen :) (behalve dat vervelende acevietje, maar ach daar heb je ook nix over te zeggen)

Ik Ga maar eens sparen :)



[ Dit Bericht is bewerkt door: Slet op 2001-06-02 20:35 ]
 
Ik heb het ook gehaald! :)

He BertV, lullo! Sta ik een peuk te roken op parkeerplaats net voor de brug bij Zaltbommel op de A2, kom jij langs rijden!

Ik denk, die stopt wel...helaas! ;)

Maaruh, terugweg (bijna) geen regen gehad, en ik vond het wel tof!!

Binnenkort nog een keer als het droog is, VEEL leuker!

Ik heb eerst ff bij pompstation gegeten vlakbij huis, en ff motor afgespoten....ik ga nu douchen, want ik ben een beetje nat, hehe! :)
 
Oh ja....een grote regenjas is GEEN pretje boven de 140! :(

Wappert zo hard dat het zeer doet! :(

En ik had ECHT oordopjes in moeten doen, ben half doof door de herrie man! Krijg je als je gemiddled 160 rijdt vanaf eindhoven tot aan Zaltbommel! :) :)
 
Ik heb je niet (bewust dan) gezien Duderuud, tuurlijk was ik anders gestopt...!!!

(ik sta er trouwens om bekend dat ik mijn blik op oneidig zet, mensen zwaaien maar ik zie niks, ben alleen met mezelf bezig als ik rijd :+ )

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-02 20:56 ]
 
Ik heb het ook gehaald! :)

He BertV, lullo! Sta ik een peuk te roken op parkeerplaats net voor de brug bij Zaltbommel op de A2, kom jij langs rijden!

Ik denk, die stopt wel...helaas! ;)

Maaruh, terugweg (bijna) geen regen gehad, en ik vond het wel tof!!

Binnenkort nog een keer als het droog is, VEEL leuker!

Ik heb eerst ff bij pompstation gegeten vlakbij huis, en ff motor afgespoten....ik ga nu douchen, want ik ben een beetje nat, hehe! :)

Pompstation de Lucht gok ik .........
 
Bijna, hehe! Iets ervoor het je alleen een parkeerplaats, 2km ervoor ongeveer...

En BertV, dacht ik al ...no offence hoor! :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan