Best-West

Tech-9

Die hard MF'er
Donateur
12 apr 2003
738
0
Uden
Goeiendag,
Misschien een stomme vraag
Laatst ben ik over die slingerweg van st-oedenrode richting best gereden maar kon best-west niet echt vinden (of heb niet goed gekeken)
maar is dat een een klaverblad waar je continu kan blijven doorrijden of moet je elke keer weer een tering eind recht door om daar de volgende afrit weer te pakken

In iedergeval bedankt.
Gegroet Dennis
 
:^

Tja, nog ff en er wordt een hele mooi speeltuin geopend in de regio :} Ze zijn alleen de linker bochten vergeten ;(
 
Ik vind best-west wel leuk. Alleen de afslag Best-West zelf is verrot, maar voor de rest vind ik het 'n aardig stukkie. Leuke doordraaier en nog een paar linkse bochies.
 
is wel een zeer rotte toplaag bij best-west.

ben er pas ook ff wezen spelen toen ik er toch langs kwam, maar ik vondt het toch iets te link.
 
Als zometeen de A50 open gaat dan is er inderdaad een nieuwe efteling geopend :9
Alle op en afritten liggen lekker dicht bij elkaar. Maar helaas geen klaverblad.
Het dichtst bijzijnde klaverblad vanuit Uden is volgens mij Knooppuntje Deil, maar dat is ook nog ruim een half uur rijden ;(

De weg van veghel naar heeswijk-Dinther is ook wel aardig alleen het wegdek zelf is wat minder, en dan bij het cafee links af richting de brug over het kanaal tot schijndel en dan de rotonde helemaal pakken en dan weer terug :9~ daar kan ik me wel ff vermaken.

Als iemand nog mooi circuitjes weet in de buurt van Eindhoven- Den-bosch - Nijmegen.

Gegroet Dennis
 
:^

Tja, nog ff en er wordt een hele mooi speeltuin geopend in de regio :} Ze zijn alleen de linker bochten vergeten ;(

Toch niet helemaal Joris. Er komt in de buurt van Veldhoven een klaverblad te liggen (A2 ter hoogte van afrit veldhoven zuid).

Voor de mensen uit de buurt, bijgaand wat piccies van diverse halve?? klaverbladen en lekkere bochtjes.

 
De weg van veghel naar heeswijk-Dinther is ook wel aardig alleen het wegdek zelf is wat minder, en dan bij het cafee links af richting de brug over het kanaal tot schijndel en dan de rotonde helemaal pakken en dan weer terug :9~ daar kan ik me wel ff vermaken.

Als iemand nog mooi circuitjes weet in de buurt van Eindhoven- Den-bosch - Nijmegen.

Gegroet Dennis

U bedoeld "de steeg" is een leuke weg ja.

Nieuw gedeelte van de A50 wordt ook erg interessant nieuw asfalt enzo hoop dat mijn collega's een beetje hun best hebben gedaan om het vlak te maken.
Ook leuk rijje tussen afslag Heesch (Mac) en afslag Oss-oost in de buurt van industrieterrein Vorstengrafdonck. Is dat nieuwe terrein wat ze aanleggen waar ook het nieuwe race circuit komt te liggen.

Keertje samen sturen?
 
Ik wil wel een keertje mee in regio eindhoven rijden! Weet nog niet al te veel mooie stuurweggetjes hierzo... :]

Als er animo voor is hoor ik het graag! Komend weekend heb ik vooralsnog niks gepland staan..
Let me know.. Of stuur me anders een email o.i.d. (kire at chello.nl)
 
U bedoeld "de steeg" is een leuke weg ja.

Nieuw gedeelte van de A50 wordt ook erg interessant nieuw asfalt enzo hoop dat mijn collega's een beetje hun best hebben gedaan om het vlak te maken.
Ook leuk rijje tussen afslag Heesch (Mac) en afslag Oss-oost in de buurt van industrieterrein Vorstengrafdonck. Is dat nieuwe terrein wat ze aanleggen waar ook het nieuwe race circuit komt te liggen.

Keertje samen sturen?


Klopt ja ik heb wat foto's gezien, ik denk dat we ons daar wel kunnen vermaken.
Ik kom ook wel eens in heesch maar ik weet niet of dat hetzelfde is als wat jij bedoelt.
Ik rij vlakbij het kart en crosterein van berghem, Ze zijn daar ook aan het bouwen
maar je hebt wel last van 3 stoplichten, dat is vrij irritant, maar je kunt er wel ff leuk rondrijden.
Als mn motor binnen is dan laat ik wel iets horen want ben op dit moment motorloos
Als het GOED is maar dat zal wel weer niet :+ :( komt mn motor deze week binnen.

Gegroet Dennis
 
Prins,

Wat betreft "de steeg" wij kennen iemand ( hij is geemigreerd ) die daar eens een opname voor "blik op de weg" heeft verzorgt.

Was dusdanig spectaculair dat hij geen toestemming heeft gegeven voor uitzending..
 
Terug
Bovenaan Onderaan