Bestaat dit in Nederland????

Jazeker, ieder jaar de laatste zaterdag van juni, begint rond 3 uur op de a28 richting utrecht, ter hoogte van assen.
:+

Even serieus: ik snap niet wat er leuk is aan met honderden of zelfs meer motorrijders in optocht te rijden?
 
Op 1.07 mijn held! Op z'n fiets whahaha.

Ik mag toch niet hopen dat ze dit in Nederland hebben, debielen zonder helm :') :+ en continu in max toeren :z ..... Ik zou er niet tussen willen rijden, debielen die wheelies maken tussen de groep in.... ik heb er al wat valpartijen van gezien op youtube...
 
Wat een pleuris zooitje :')

En het nut ontgaat me even.
 
Iedereen zijn meug.
Ikzelf vind het nl wel leuk en heb daarom ook weer meegereden afgelopen zondag( 9 juni) in Hamburg met de jaarlijkse MOGO . meer dan 30.000 motoren die de tocht hebben gereden.
( http://www.mogo.de/kg.root/kd.1126000401.13/kd.1126000401.13.5.6/index.html )

Ook ga ik a.s. de TT night ride ( hoewel 20.30 nog niet echt 's nachts is) weer meedoen. Dit zijn maar een kleine 300-600 motoren maar de bijeenkomst van te voren is altijd leuk. Of je ziet oude bekenden of je maakt nieuwe motorvrienden.

http://ttfestival.nl/programma/tt-nightride/
 
Laatst bewerkt:
idd TT van assen en bij ons om de hoek in Hilversum bij het bejaardentehuis dan zijn het alleen rollators ! (pfffft gek wordt je ervan ! ) :+
 
Hallo luitjes,

vroeg mij of wij dit soort toertochtjes Nederland kennen:

ziet er een uit de mf megameet..
bergen motoren met parkinson bestuurders te lichte voorwielen en plakkende voorremmen..

is alleen meer politie hier in Nl.. -O-
 
Hallo luitjes,

vroeg mij of wij dit soort toertochtjes Nederland kennen:


Toerenbegrenzeheheeeheheheheeeehehehers.. B|

Toeren in een grote groep kan best o.k zijn, maar dit komt meer op mij over als de natte droom van een scooterpetje.

 
Meer de "less is more" mentaliteit. Dat wil zeggen, als ik in mijn eentje vol gas de caferacer door de Kalverstraat jaag, dan staan er ook allemaal Japanners te filmen. Maar om dat zelfde te doen zonder dat je boven de 20 km/h kan komen is een vorm van.. pretentieus gedrag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan