Bestaat er een behuizing/case voor de gsm wat zoiets kan?

B3rt

Die hard MF'er
26 sep 2005
425
0
Ik zoek een goed case/behuizing voor een mobiele telefoon wat het volgende doet/kan:

- het past op een ram mount op het stuur (op bal hoofd)
- de case zit STEVIG vast en is van stevig hard materiaal, dus geen tas/hoesje, wat beschermd tegen invloeden
- er zit ook een voedingskabel IN de case voor de telefoon
- de case blijft/kan op de motor blijven zitten als je de telefoon eruit haalt en zit goed vast zodat de case niet makkelijk/snel gestolen kan worden

Ik zie het in de praktijk zo voor me:
Je komt bij je motor, opent de case (bv bovenkant open), schuift/legt je tel erin (direct in de voedings stekker) en klikt hem dicht, hij zit nu stevig vast en goed beschermd in de case en de telefoon krijgt zo ook voeding van de motor.

Als je stopt, open je de case (voorkant weer los of zoiets), haalt de tel eruit en sluit case en je loopt weg.
De case zelf blijft dus in principe leeg OP de motor zitten.
Dus een soort mount/houder met vaste voeding aansluiting net zoals in de auto echter met een hardcover bescherming.

Zijn er producten die zoiets doen?
 
f8xgUee.jpg


1yrGTwe.jpg


Zoiets?
 
Laatst bewerkt:
zoek maar eens bij de firma Otterbox, daar heb ik m ook vandaan waterdicht kan een kabel doorheen transperante deksel waardoor je je beeldscherm ziet en kan bedienen.
o ja ik heb een Samsung note 3 dus een flinke gsm

Gewoon even van het www gebruik maken.
 
@Synthetic. Thx, ja zoiets dus, echter liefst ook nog met vast aansluiting voor de telefoon, welk merk is dat?

@martin117 Maakt eigenlijk niet veel uit voor welke telefoon, de meeste firma's die zoiets hebben zullen wel meerdere modellen hebben voor meerdere telefoons toch? Maar goed is bedoeld voor een Samsung S9+

@Aircooled74 Ik heb al gegoogled maar kan niet echt iets vinden, de otterbox had ik al gekeken maar die heeft het helaas niet wat ik zoek. Ze hebben wel cases maar niet welke je op een ram mount kunt monteren, tenminste ik kon ze niet vinden op hun website.
 
Ultimateaddons

Alleen is het niet voor een ram bal ofzo, moet je zelf aanpassen.
(edit: je kan hier toch al een paar adapters vinden: Motorcycle Adapters)
Ik heb m'n eigen "Ram" houder gemaakt voor m'n S8+ met case.
De Samsung S8(+) is zoal waterbestendig, maar de extra behuizing maakt het nog moeilijker om waterschade te voorkomen :)

Voorlopig zijn er bij ultimateaddons alleen maar cases voor apple modellen en gangbare Samsung Galaxy modellen.

Dan heb je nog interphone die ook zo'n soort houders maakt, ook alleen voor Apple en Samsung Galaxy modellen.
Smartphone en GPS houders voor op d
MLM-parts: Motor Onderdelen en Accessoires

EDIT: ik zag net je post (boven mij :)) en ik lees dat je een S9+ hebt. Die zijn (buiten de camera, vingerafdrukscanner etc gerekend) precies dezelfde als de S8+, en kan je gebruiken met de S8+ case van Ultimateaddons. Ik was fout, de afmetingen van de S8+ zijn 159,5 x 73,4 x 8,1 terwijl die van de S9+ 158,1 x 73,8 x 8,5 zijn...
 
Laatst bewerkt:
@Synthetic. Thx, ja zoiets dus, echter liefst ook nog met vast aansluiting voor de telefoon, welk merk is dat?
Is een el-cheapo van aliexpress welke eigenlijk voor mountainbiken bedacht is. Heb er wel zelf een beugeltje bij gebeurd. Hij was waterdicht totdat ik er een gaatje inboorde voor een lader. Heb een iPhone 7 welke waterproof is, dus dit doet het prima voor mij. Zit nu al 2 jaar op zn plek en bevalt perfect.
 
Ik heb een otterbox te koop die net te klein is voor mijn Samsung S7. Mag voor 20 euro weg
 
Nadeel van moderne telefoons. Die dingen worden groter en groter.
Bijna het formaat van een tablet. Maar hoe stop ik zo'n ding in mijn broekzak?

Op de motor hoef ik echt niet mijn telefoontje te zien. GPS is voor mij voldoende.
Nee, ik ben niet van de generatie die iedere 30sec MOET kijken op de GSM of er weer een onzinnig berichtje is op Facebook................
 
Nadeel van moderne telefoons. Die dingen worden groter en groter.
Bijna het formaat van een tablet. Maar hoe stop ik zo'n ding in mijn broekzak?

Op de motor hoef ik echt niet mijn telefoontje te zien. GPS is voor mij voldoende.
Nee, ik ben niet van de generatie die iedere 30sec MOET kijken op de GSM of er weer een onzinnig berichtje is op Facebook................

Geen idee waar je naar doelt, de reden dat is dit juist wil is juist NAVIGATIE en mediaplayer....

En NEE ik wil geen TOMTOM Rider en JA ik heb al een Garmin (590) en deze wil ik dus gaan vervangen voor dit wat ik vraag.

Ik vind de TT software vele malen beter dan de Garmin, echter de TT Rider ondersteund geheel geen multimedia (en TT zal dit ook niet toevoegen in de toekomst). Muziek afspelen vanaf de tel werkt voor mij gewoonweg NIET als je de telefoon niet direct kunt bedienen, dus afspelen vanaf je binnen zak werkt niet en de batterij is redelijk snel leeg....

Echter de TT app op android werkt exact hetzelfde als de TT rider, dus waarom niet je Tel gebruiken op het stuur ipv in je jas zak. Zo heb ik de navigatie software die ik wil, kan muziek afspelen en bedienen en tevens bellen mocht dat nodig zijn.......

En NEE ik wil niet bereikbaar zijn op FB of whatsapp lezen onder het rijden, dus je gedachte zit er geheel naast..
 
Nadeel van moderne telefoons. Die dingen worden groter en groter.
Bijna het formaat van een tablet. Maar hoe stop ik zo'n ding in mijn broekzak?

Op de motor hoef ik echt niet mijn telefoontje te zien. GPS is voor mij voldoende.
Nee, ik ben niet van de generatie die iedere 30sec MOET kijken op de GSM of er weer een onzinnig berichtje is op Facebook................
Beetje bevooroordeeld, dat wel.

Voor mij primair voor de navigatie en spotify en de reden dat ik bijv een TomTom rider niet echt meerwaarde vind hebben omdat mijn iPhone dit allemaal (en meer) ook kan
 
Daar heb ik weinig aan als ik een grotere telefoon heb (Samsung S9+)...
Klopt, maar daar had ik even overheen gelezen :Z

Maar het groter worden van telefoons is dus ook de reden dat ik deze over heb, ben ook op zoek naar een grotere oplossing.
 
@Synthetic. Thx, ja zoiets dus, echter liefst ook nog met vast aansluiting voor de telefoon, welk merk is dat?

@martin117 Maakt eigenlijk niet veel uit voor welke telefoon, de meeste firma's die zoiets hebben zullen wel meerdere modellen hebben voor meerdere telefoons toch? Maar goed is bedoeld voor een Samsung S9+

@Aircooled74 Ik heb al gegoogled maar kan niet echt iets vinden, de otterbox had ik al gekeken maar die heeft het helaas niet wat ik zoek. Ze hebben wel cases maar niet welke je op een ram mount kunt monteren, tenminste ik kon ze niet vinden op hun website.

Ik heb in de mijne 4 gaatjes geboord en een een ram mount op de otterbox gemonteerd, was nog geen 5 min werk.......suc6
 
Ik heb in de mijne 4 gaatjes geboord en een een ram mount op de otterbox gemonteerd, was nog geen 5 min werk.......suc6

Thx, echter er is helaas geen otterbox voor de S9+ die voldoet aan wat ik wil.
Dus voeding in de box, die je kan laten zitten als je tel eruit haalt etc.

Kom er nu achter dat er eigenlijk maar bar weinig te koop is voor deze telefoon...
 
Thx, echter er is helaas geen otterbox voor de S9+ die voldoet aan wat ik wil.
Dus voeding in de box, die je kan laten zitten als je tel eruit haalt etc.

Kom er nu achter dat er eigenlijk maar bar weinig te koop is voor deze telefoon...

Ach het is een nieuw model, gewoon even wachten en dan komt er wel weer iets nieuws uit :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan