Bestaat er een ruit voor een Bol D'or 900 F?

Leeuw

Die hard MF'er
19 okt 2004
460
1
Berkel & Rodenrijs
Misschien een raar onderwerp voor nakedbrikbikers, maar ik heb nog maar één oog en m'n andere oog zit een contaktlens en daar mag geen zand/stof/vlieg in komen.
Het zwartgemaakte vizier van m'n helm gebruik ik als zonneklep omdat voor dat ene oog direkt zonlicht een drama is.
Ik ben vandaag naar een CB 900 wezen kijken en ik ga hem kopen. Kon dat brok geweld niet laten staan, maar er moet een ruit op en een wat hoger stuur. Bestaat er een hoger stuur?
 
Daar is genoeg aftermarket spul voor te vinden, je zou ook op zoek kunnen gaan naar een originele honda kuip ( zie plaatje).



full
 
Daar is genoeg aftermarket spul voor te vinden, je zou ook op zoek kunnen gaan naar een originele honda kuip ( zie plaatje).



(Afbeelding)

Weet er nog wel een paar te koop, niet nieuw maar wel goed bruikbaar, helemaal compleet met kuipframe en junctionbox voor de bekabeling, spiegels en ook de lowers zitten erbij.
 
Normaal rij ik motoren met kuip, maar bij deze wil ik dat niet omdat hij er zo lekker beestachtig uitziet. Dus moet er een ruit op.
Omdat er geen "gewoon" stuur op zit, wordt dat wat moeilijk. Ik ben wel bereid om het wiel opnieuw uit te vinden, maar als dat niet hoeft, dan doe ik het niet. Vandaar mijn vraag aan medeforrunaars of er een oplossing is voor die ruit en een hoger stuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan