Bestaat Motorcentrum Terneuzen nog?

Marve

MF veteraan
21 aug 2007
2.782
2
Bergen op Zoom
Ik probeer Motorcentrum Terneuzen te bereiken om een afspraak te maken voor een beurt voor m'n Duc.

Website ligt plat en de telefoon wordt niet beantwoord, iemand enig idee wat er aan de hand is? Bestaan ze nog wel?
 
Ik probeer Motorcentrum Terneuzen te bereiken om een afspraak te maken voor een beurt voor m'n Duc.

Website ligt plat en de telefoon wordt niet beantwoord, iemand enig idee wat er aan de hand is? Bestaan ze nog wel?

http://dutch.ducatifora.com/viewtopic.php?f=11&t=22233



8-)
 
Schijnbaar zijn ze in Febr. 2009 verhuist ... http://www.mctbouwtduurzaam.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=176&Itemid=2 (klikje)

Motorcentrum Terneuzen
Lange Reksestraat 25, Haven 1677
4538 AZ Terneuzen

T: 0115-617779
E: info@motorcentrumterneuzen.nl
W: http://www.motorcentrumterneuzen.nl (www.motorcentrumterneuzen.nl)

Misschien dat je op dat adres meer succes hebt ... Google vermeld weer hele andere gegevens.... :o (wel 't zelfde telefoonnummer ... maar een heel ander adres).

Motor-Centrum Terneuzen BV
http://www.motorcentrumterneuzen.nl (www.motorcentrumterneuzen.nl)
Nijverheidsstraat 4
4538 AX Terneuzen
0115 617779
 
Laatst bewerkt:
http://dutch.ducatifora.com/viewtopic.php?f=11&t=22233



8-)

Nou dat klinkt ook allemaal niet erg positief ;(
Balen, ik heb nu een project in Terneuzen dus het zou zo goed uitgekomen zijn.

Achter de mac in T'zen

vernieuwde zaak,
t'is een paar straten verwijderd van de oude locatie.

Ja alleen het nr. wordt niet beantwoord en ik lees op het duc forum dat ze nu Yamaha doen en andere jappen :X

Naja dan moet ik op zoek naar een ander.
 
Nou dat klinkt ook allemaal niet erg positief ;(
Balen, ik heb nu een project in Terneuzen dus het zou zo goed uitgekomen zijn.Ja alleen het nr. wordt niet beantwoord en ik lees op het duc forum dat ze nu Yamaha doen en andere jappen :X

Naja dan moet ik op zoek naar een ander.
vraag even in rijden in zeeland topic daar weten ze precies hoe of wat
 
Nou dat klinkt ook allemaal niet erg positief ;(
Balen, ik heb nu een project in Terneuzen dus het zou zo goed uitgekomen zijn.Ja alleen het nr. wordt niet beantwoord en ik lees op het duc forum dat ze nu Yamaha doen en andere jappen :X

Naja dan moet ik op zoek naar een ander.

Ik kom over het algemeen elke 2 weken in Terneuzen voor me werk en ben ook wel eens bij ze binnen gelopen (rij zelf een Ducati Monster)
Heb buiten moto guzzi eigenlijk geen andere merken dan Ducati gevonden daar.
Service leek me ook wel goed, had toen wat vragen over de techniek en alles werd goed uitgelegd en was het geen probleem om de motor op te halen.
 
lees juist op hun website dat de zaak per 2 maart gesloten is nadat ducati besloten heeft het dealerschap weg te halen bij ze. Balen
 
MCT SLUIT HAAR DEUREN
Beste klanten, Ducatisti,

Na lang wikken en wegen hebben wij besloten om te stoppen met de voortzetting van ons bedrijf MCT. De afgelopen jaren hebben wij hard gewerkt om onze dromen te realiseren. We hebben onder meer Ducati sportief op de kaart gezet in de Benelux door Nederlands kampioen te worden in de ONK Superbikes in 2008 en we zijn verhuisd naar een schitterende locatie met de uitstraling die we voor ogen hadden.

De afgelopen jaren zijn niet makkelijk geweest voor de motorbranche en ook de komende 2 jaar zullen zware jaren worden. Echter de belangrijkste reden voor het stopzetten van ons bedrijf, is dat Ducati heeft besloten, om na 13 jaar dealer en ambassadeur te zijn geweest voor het merk, ons dealerschap te beëindigen.

MCT is Ducati, MCT ademt Ducati en Ducati stroomt door onze aderen. Wij zien in deze tijden geen andere mogelijkheid om onze motorzaak voort te zetten met andere activiteiten en kunnen daarnaast onze passie voor Ducati niet opeens ombuigen naar een ander merk.

Wij hebben al deze jaren met heel veel liefde en passie voor en aan ons bedrijf gewerkt. We zijn al onze klanten ook zeer dankbaar voor het vertrouwen en de fijne vriendschappen die opgebouwd zijn. We hebben mooie relaties opgebouwd met onze klanten die uit heel de Benelux kwamen, met onze ‘Clubrace’ klanten en willen iedereen ook veel geluk en plezier in de motorsport toewensen.

Het is erg lastig geweest om de laatste weken niks te laten blijken aan onze klanten en voor ons gevoel ‘de schone schijn’ op te houden. We zijn echter niet over één nacht ijs gegaan en er gaat heel wat aan vooraf voordat een beslissing als deze genomen wordt. We zijn – zowel praktisch als emotioneel – niet in staat geweest om iedereen persoonlijk in te lichten.

We gaan ons uiterste best doen om alle lopende zaken zo goed mogelijk voor iedereen af te handelen. Afgelopen tijd zijn wij gesloten geweest om ons te bezinnen op de toekomst na het bericht dat ons Ducati dealerschap beëindigd wordt. Wij hebben officieel onze deuren gesloten vanaf dinsdag 2 maart 2010. Vanaf heden is ons e-mailadres gewijzigd naar sluitingmct@hotmail.com. Alle andere e-mailadressen worden niet meer gebruikt.

Wij betreuren het ten zeerste dat er na zoveel jaar een einde moet komen aan onze droom en hobby. Wij willen iedereen bedanken voor het genoten vertrouwen!



Motorcentrum Terneuzen,

Willy, Tini, Isabelle en Johnny
 
Ik las het inderdaad op de website. Zonde, alleen vraag ik me af wat de reden is dat Ducati het dealership heeft ingetrokken. Wellicht voldeden ze niet aan de hoge eisen die worden gesteld?

In ieder geval is dit weer een motorzaak minder in de regio en dat is wel jammer.
 
imgp2614.jpg



Een gepast afscheid...
 
[http://www.motorcentrumterneuzen.nl/images/stories/Afbeeldingen/imgp2614.jpg (afbeelding)]


Een gepast afscheid...

Nice, mooie taart :)

Naja heb hem vanmiddag maar naar Moto Breda gebracht. Zal wel schrikken worden straks als ik de rekening gepresenteerd krijg :X
 
Niemand in de buurt hier weet hoe het precies zit,er stond ook een artikel in de krant over.
Journalist had naar de importeur gebeld,ook daar willen ze er niks over kwijt.
Motorboulevard is ook al tijdje failliet, volgens mij nu alleen nog Motortotaal in Terneuzen.
 
Ze hebben een mooi verhaal rondgestuurd maar ze zijn gewoon failliet. Ze hebben een neef van mij er ook nog even snel bijgelapt. Maandag een 848 laten afrekenen zodat hij hem woensdag kon ophalen, maar tegen die tijd waren de deuren al gesloten. Uiteraard niets verteld over een mogelijke sluiting (hij is internationaal vrachtwagenchauffeur dus had ook nog niets vernomen over een sluiting).
 
Ze hebben een mooi verhaal rondgestuurd maar ze zijn gewoon failliet. Ze hebben een neef van mij er ook nog even snel bijgelapt. Maandag een 848 laten afrekenen zodat hij hem woensdag kon ophalen, maar tegen die tijd waren de deuren al gesloten. Uiteraard niets verteld over een mogelijke sluiting (hij is internationaal vrachtwagenchauffeur dus had ook nog niets vernomen over een sluiting).

:o Als dit waar is....


Ze hebben zelf al aangegeven dat ze er lang over nagedacht hebben dus je kan ze volgens mij aansprakelijk stellen voor nogal wat zaken...

Ik zou dit verhaal wel graag "rechts-technisch" ondersteund zien.
 
Mct heeft voor mij afgedaan. Zielig verhaal de deur uit sturen dat ducati de boosdoener is maar gewoon op de fles gaan. Zielig gebeuren
 
:o Als dit waar is....


Ze hebben zelf al aangegeven dat ze er lang over nagedacht hebben dus je kan ze volgens mij aansprakelijk stellen voor nogal wat zaken...

Ik zou dit verhaal wel graag "rechts-technisch" ondersteund zien.
Zodra de verkoper onder curatele staat, kan je alleen maar hopen dat er nog iets overblijft als de grote partijen hun geld hebben gekregen.
 
Mct heeft voor mij afgedaan. Zielig verhaal de deur uit sturen dat ducati de boosdoener is maar gewoon op de fles gaan. Zielig gebeuren

:^


Had zelf ook alles behalve goede ervaringen met hun :X


Wat ik weet (via een andere bron ;) ) is dat MCT al meerdere malen door Ducati op de vingers waren getikt voor bepaalde handelingen en Ducati het dus echt beu was en daarbij hun dealerschap heeft ingetrokken

Gerucht is wel dat de hoofdmonteur op een andere plek wilt doorstarten met alleen onderhoud van Ducati's :Y
Verder info hierover heb ik jammer genoeg niet :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan