Beste A2 motor?

Als je lange benen hebt zou ik zeggen versys x300. Maar jong tweedehands of demo voor onder 5000 komen er maar heel af en toe voorbij.
Uhm, wacht... te veel kuip. Buiten je lijstje van wensen dus. :X
 
Een rijbewijs van 1000 euro, een pak van 1000 euro, een GS500 van 1000 euro en een hele sloot gereedschap en onderdelen (en olie) a 1000 euro. Ben je voor 4000 euro de komende twee jaar helemaal klaar. :Y
 
Een rijbewijs van 1000 euro, een pak van 1000 euro, een GS500 van 1000 euro en een hele sloot gereedschap en onderdelen (en olie) a 1000 euro. Ben je voor 4000 euro de komende twee jaar helemaal klaar. :Y
alles om de motor is er al :D
Een rode hayabusa uiteraard ☺
zoiets?
1401572
 
Beste bestaat niet.
- Wat wil je doen?
- Wat vind je mooi?
- Hoeveel km ga je maken? Als je 1.000 km per jaar gaat rijden kun je prima een kanon van een supermotard kopen. Als het er 10.000 worden kun je dat soort dingen beter laten (om maar een voorbeeld te noemen).

Tip die ik zou geven is een kleine lichte motor. Leer je veel beter vertrouwen opbouwen dan wanneer je gelijk op een 200+ kg bakbeest begint.

Zelf ben ik erg gecharmeerd van de 300 cc fietsen. Misschien iets van een Z3 of zijn Yamaha tegenhanger? Een Duke 390 is ook erg vet. Krijg je lekker de 1 cilinder "punch" een keer mee.
 
Een rijbewijs van 1000 euro, een pak van 1000 euro, een GS500 van 1000 euro en een hele sloot gereedschap en onderdelen (en olie) a 1000 euro. Ben je voor 4000 euro de komende twee jaar helemaal klaar. :Y
Hier heb je de gouden tip.

@modjes: het juiste antwoord is gegeven. Hier kan een slotje op *D
 
MT-07 is zowel verkrijgbaar in a2 (35kw) als in vol vermogen, alhoewel zal de prijs klasse iets hoger liggen dan waar je voor vraagt maar je kan altijd kijken of je een leuk prijsje kan vinden tweedehands :t
 
En, weet je het al? Als je kijkt naar de snelste A2-motor, kom ik tot nu toe uit bij de Kawasaki Ninja 650. Maar die ligt boven je budget.
De 300'tjes en 400'tjes lopen ook vrij hard, maar dat kost allemaal meer tijd omdat ze minder koppel hebben.

Maar goed.. de snelste zijn, wil niet zeggen dat het de beste is. Tenzij je alleen snel wil zijn. Er komt veel meer bij kijken.
 
Als je de snelste wilt zijn koop je nu een 250 a 400 en zoek je vrienden met een 600 a 1000. Ga lekker met hun touren en koop over 2 jaar een 600, je zult menigeen dan zoek rijden.
 
GSX S750 al is die wel net ietsjes duurder 🙈 voordeel is dan wel als je van je A2 af bent heb je een aardig kanon
 
Terug
Bovenaan Onderaan