Beste antidiefstal?

Je neemt een beltransformator en je verbindt de secundaire uitgang met een ouderwetse bobine en de uitgang van de bobine verbind je aan je motor. Er staat 20.000 volt op je motor en die is niet dodelijk.
 
Ik gebruik deze, er is nog nooit een motor van mij gestolen.
 

Bijlagen

  • 20220729_153908.jpg
    20220729_153908.jpg
    169,6 KB · Weergaven: 77
Een accuslijptol kost geen zes tientjes.
Je ziet toch dat het niet werkt
Je neemt een beltransformator en je verbindt de secundaire uitgang met een ouderwetse bobine en de uitgang van de bobine verbind je aan je motor. Er staat 20.000 volt op je motor en die is niet dodelijk.
En nu effe realistisch
Da's heel normaal hier.. Hij zal alleen aan een whiskey infuus liggen, (minimaal) 2 pitbulls hebben en een AR-15.. Ak's zijn voor mietjes..
Jij ook
 
Heb je al in de ZOEKFUNCTIE gekeken over het veilig stallen van je motorfiets?
 
Er bestaat een slot dat terugvecht. 😈Ik weet niet of het hier legaal is en of je het hier kan kopen. het heet SKUNKLOCK.
Als een dief dit slot doorslijpt, wordt onder zeer hoge druk een substantie (gas) vrijgelaten uit de kern van het slot, die de dief onmiddelijk ziek maakt en laat overgeven. Waarschijnlijk voldoende om de zin te ontnemen verder te doen.
Deterrent Lock for Bicycles, Motorcycles, Scooters, and Mopeds | Skunk Lock

en een goede review :
SkunkLock: the bike lock that bites back! | The Best Bike Lock

Deze zegt dat voor verkoop in de US en EU, het gas geen capsicum bevat ( ingredient van pepper spray), en ook geen ingredienten die blijvende gezondheidsschade zouden veroorzaken. Het bevat dus enkel "food grade" chemicals, maar dan wel in een concentratie en onder hoge druk dat ze onmiddelijk dermate walgelijk zijn dat je spontaan gaat kokhalzen en overgeven. En zodra het op de kleren van de dief zit, komt dat ook niet meer goed. Dus weinig kans dat ze doorgaan met slijpen
 
Laatst bewerkt:
Da's heel normaal hier.. Hij zal alleen aan een whiskey infuus liggen, (minimaal) 2 pitbulls hebben en een AR-15.. Ak's zijn voor mietjes..
Maar dan toch wel de volautomatische versie van de AR-15 en niet die semi-automatische civillian hoop ik :+
 
Amerikaanse rommel.
Een FN evolys moet je hebben. ;)
Leg dat die Amerikanen maar eens uit... Zeker in de streek waar ik woon _O-

Hier rijden ze nog vrolijk met deze flaggen rond..
1675370326147.png


Maar dan toch wel de volautomatische versie van de AR-15 en niet die semi-automatische civillian hoop ik :+
Daar twijfel ik niet aan..

Zonder gekheid, ik hoef m'n deuren niet op slot te doen als ik de deur uit ga... Motor staat in een onafgelsoten schuurtje, heb niet eens een slot voor de motor..
Als iemand 'm wel probeerd te jatten op heterdaad, schieten we 'm neer.. Heb borden met verboden toegang en paarse paaltjes (zelfde betekenis) dus volledig legaal (staat ook vast op camera). Hele verademing vergeleken met NL dat je je eigen bezittingen en familie niet kan of mag beschermen.

Anyway, suc6 met het vinden van een slot :W
 
Laatst bewerkt:
Leg dat die Amerikanen maar eens uit... Zeker in de streek waar ik woon _O-

Hier rijden ze nog vrolijk met deze flaggen rond..
Bekijk bijlage 1844364


Daar twijfel ik niet aan..

Zonder gekheid, ik hoef m'n deuren niet op slot te doen als ik de deur uit ga... Motor staat in een onafgelsoten schuurtje, heb niet eens een slot voor de motor..
Als iemand 'm wel probeerd te jatten op heterdaad, schieten we 'm neer.. Heb borden met verboden toegang en paarse paaltjes (zelfde betekenis) dus volledig legaal (staat ook vast op camera). Hele verademing vergeleken met NL dat je je eigen bezittingen en familie niet kan of mag beschermen.

Anyway, suc6 met het vinden van een slot :W
Geweldige regel meen ik oprecht
 

"Beste antidiefstal?"​

Dus....ben je er ondertussen al uit met alle opties hier en suggesties uit de zoekfunctie? Ben razend benieuwd welke stappen je gaat ondernemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan