beste duitse leverancier voor banden

Hanzzzz

MF veteraan
3 dec 2002
5.497
181
Soest
Dan bedoel ik niet alleen prijstechnisch maar ook snelheid en service.

Voorbeeld ik heb eerder een bestelling bij reifenversand gedaan en dan zijn ze er na 2 weken nog niet terwijl ze zeggen dat ze verzonden zijn. Ze laten ook niets horen ondanks dat ze vertraagt zijn. Moest ik er de hele tijd achteraan bellen. Uit eindelijk afbesteld

Daar heb ik dus geen trek meer in. Is er een leverancier die wel keurig optijd leverd en helder communiceerd?
 
Ik bestel nog wel eens bij Mopedreifen.de en dat gaat eigenlijk altijd snel en goed, ook de prijs is best ok. Al moet ik zeggen dat het met bv. AFS in Purmerend nog maar een tientje scheelt gemiddeld... ;)
 
Laatst bewerkt:
Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen heb gehad met reifenversand.

Heb er een keer of 4 besteld, allemaal met CC betaald en met 2 werkdagen in huis gehad.

Moet wel zeggen dat de bestelde banden allemaal van een courant type en merk zijn geweest, dus misschien dat dat geholpen heeft.

Maar heb je wel eens gedacht om ze gewoon bij AFS te bestellen ? krijg je ze net zo goedkoop als vanuit duitsland.
 
Moet zeggen dat ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen heb gehad met reifenversand.

Heb er een keer of 4 besteld, allemaal met CC betaald en met 2 werkdagen in huis gehad.

Moet wel zeggen dat de bestelde banden allemaal van een courant type en merk zijn geweest, dus misschien dat dat geholpen heeft.

Maar heb je wel eens gedacht om ze gewoon bij AFS te bestellen ? krijg je ze net zo goedkoop als vanuit duitsland.

Ik had ook met CC betaald en ook courante maten en merk en type.

Wellicht gewoon pech gehad.

Ik ken AFS niet. Google..
Deze? http://www.mamut.net/afs_motorparts/default.htm

Is die service goed?
 
ik heb de banden besteld via netto reifen
op zich snel antwoord via mail
bandjes waren binnen 2 werkdagen bezorgd
alleen heb ik mpp gekregen ipv de 2ct's
ik heb dus een mailtje gestuurd vrijdag avond dat het niet helemaal volgens bestelling was
ik verwacht maandag een mailtje terug
maar tot nu toe prima informatie en snel een persoonlijke reactie terug
nu nog maar hopen dat het goed word opgelost
 
Hallo
Voor alle bandenkoop zou ik de prijzen van www. reifendirekt.de nog even bekijken.

Snelle reactie en levering, en de beste prijzen van duitsland.

Groeten bonnie :W
 
Ik had ook met CC betaald en ook courante maten en merk en type.

Wellicht gewoon pech gehad.

Ik ken AFS niet. Google..
Deze? http://www.mamut.net/afs_motorparts/default.htm

Is die service goed?

Ik haal altijd m'n bandjes bij AFS, goede prijs en heeft de meest voorkomende gewoon op voorraar liggen. Laatste keer ben ik met motor en al naar Purmerend gecrossed om ze er gelijk om te laten leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan