beste einddemper CB 1000 R

cb1-Jona

Rookie
25 apr 2010
1
0
Ik zoek een geschikte einddemper voor mijn CB 1000 R. Een voller, dieper en impressionanter geluid dan de standaard demper. En ik geraak er niet goed met al de verschillende merken (devil, arrow, akrapovic, leovince, ....). Heeft iemand een suggestie of hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de devil uitlaat wel erg mooi onder de cb ook het geluid lekker diep en donker en een leuke vermogen winst.
Ook yoshimura leverd een leuk pijpje met leuke prestaties goed geluid en goeie looks.
 
Ik zoek een geschikte einddemper voor mijn CB 1000 R. Een voller, dieper en impressionanter geluid dan de standaard demper. En ik geraak er niet goed met al de verschillende merken (devil, arrow, akrapovic, leovince, ....). Heeft iemand een suggestie of hier ervaring mee?

al eens gekeken naar G&G? (www.gegbike.nl)
 
Suggestie voor je, was zelf ook al geruime tijd op zoek naar alternatief voor mijn CB1000R. Ben uiteindelijk gekomen bij de Hydroform van HP corse.
Mooi donker geluid en vooral de vorm (high model) past mooi bij de CB1000r, beter als alle andere vormen oa. ovaal of rond.
Zie hieronder site van fabrikant,succes met je keuze.

www.hpcorse.com
 
De HP Corse ziet er inderdaad prima uit!! :}
Vond zelf de IXIL ook wel erg gaaf, zeker omdat het achterwiel dan zo lekker los komt dankzij de eenzijdige ophanging.
6377.jpg

Mooier is nog als je de katalysator (lees: galbak) eronderuit haalt.
Misschien dan Buell uitlaatje eronder??
 
Terug
Bovenaan Onderaan