Beste manier om wheelies te trekken

Gewoon proberen en hier (en op you tube) je ervaringen posten.

Volgens mij kan een wheelie op drie manieren:
1 je voorwiel komt helaas niet van de grond, ziet er lullig uit maar verder niks
2 je maakt een wheelie
3 je maakt een wheelie en je achterwiel haalt het voorwiel in en je gaat op je plaat.

Succes!
 
Gewoon in de toerenbegrenzer jassen, vlammen schieten en ineens de koppeling loslaten.
Kan zowel staand als zittend.

Zonder helm en met korte broek en tshirt. Wel zo stoer....
 
Misschien aan die gasten van Wheelietime vragen :P
 
Laatst bewerkt:
}) Voortandwiel 2 maten kleiner maken OF achtertandwiel 2 maten groter.
Hou wel rekening met je KM teller, die kan 2a3KM uitwijken en ook dit is oplosbaar met een speedohealer.
 
}) Voortandwiel 2 maten kleiner maken OF EN achtertandwiel 2 maten groter.

Is trouwens lang niet hetzelfde, maar dat terzijde. 3 maten mag ook.

OP: Als je hierna salto's maakt ipv die doodnormale saaie wheelies krijg je wel dubbel zoveel aandacht!
 
Laatst bewerkt:
:9~ Dat is wat ik heb gehoord. Volgens mij kan het ook als je achtertandwiel groter pakt en voortandwiel kleiner.

correct me if im wrong.
 
:9~ Dat is wat ik heb gehoord. Volgens mij kan het ook als je achtertandwiel groter pakt en voortandwiel kleiner.

correct me if im wrong.



Klopt, alleen geeft 2 tanden minder op het voortandwiel een veel groter verschil dan 2 tanden extra op het achtertandwiel.
Maar zonder die aanpassingen kan je normaal gesproken ook wel een wheely maken.
 
:9~ Dat is wat ik heb gehoord. Volgens mij kan het ook als je achtertandwiel groter pakt en voortandwiel kleiner.

correct me if im wrong.

4 achter groter en 4 voor kleiner, voor de dubbele salto's achterover. Krijg je het meeste bekijks mee serieus, iedereen kijkt dan zo van wooow. die gast is goed bezig!!
 
Laatst bewerkt:
Vriendin zoeken.

1078-redspawnsilver-albums228-uploading-pictures-another-random-folder-picture2237-lol-fat-girl-3.jpg
 
Gewoon proberen en hier (en op you tube) je ervaringen posten.

Volgens mij kan een wheelie op drie manieren:
1 je voorwiel komt helaas niet van de grond, ziet er lullig uit maar verder niks
2 je maakt een wheelie
3 je maakt een wheelie en je achterwiel haalt het voorwiel in en je gaat op je plaat.

Succes!
Oke bij één moest ik wel even grinniken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan