beste moto om mee te starten? 18 jaar en =<25kW

ThaRoadRunner

Rookie
25 aug 2002
22
0
Antwerpen
Ik ga op 15 oktober 18 worden en ik wil graag met de moto leren rijden want auto's zeggen mij maar niets!!
Dus ik zou echt graag willen weten met welke moto ik het best kan starten?

bedankt al op voorhand
grtz
 
ja das waar maar daar zijn de meeste moto's meer dan 25kW en dat mag niet in belgie...
dus ik zou echt een moto wille die gelijk is of ietsje minder is als 25kW

idd ik ben belg maar alleen omdat ik verhuisd ben van nederland naar belgie grrrr

grtz
 
als je er nou alleen nog ff bijzet welk budget je hebt en wat voor soort motor je wilt , anders komen er straks ideeen van nieuwe 600 supersports ,terwijl jij geen nieuwe wilt ;)
 
Kawasaki ER5 is heel leuk ding *D

Eigenlijk helemaal geen minpunten.. niet teveel vermogen, maar ook niet te weinig.. altijd 25kw te maken :)

Gooi en smijtfiets.. makkelijk mee te knee downen enzo :)
 
Kawasaki ER5 is heel leuk ding *D

Eigenlijk helemaal geen minpunten.. niet teveel vermogen, maar ook niet te weinig.. altijd 25kw te maken :)
In België gaat dat niet zo simpel, geloof ik. Je kan een motor die eenmaal vol vermogen is ingeschreven niet meer als 25 kw inschrijven.
Als dit niet klopt, gelieve dit dan te melden, want dan ga ik heel snel mijn motorrijbewijs halen.(tweedehandse 25 kw ers(die geen aprilia rs125 zijn) zijn hier redelijk moeilijk/duur aan te komen)
 
Husqvarna SM125S... need to say more? *D

Rijdt zo'n Sm 125 cc een beetje lekker op de snelweg ook? Dan bedoel ik niet of ie tot de 180 trekt, maar of je er relaxed 120-130 mee doet, en of je er pakweg 200 km snelweg comfortabel mee kan doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan