beste motorblad ?

Kicxstart,Motor en Moto73 wel oke,Kicx inderdaad laatste tijd wat slapjes, PB in NL versie is R.I.P.,was maar slap aftreksel/nlcopie van The Real Thing, die gasten zijn pas echt gestoord!
Martin
 
Moto 73 is in 1973 in het leven geroepen door
afvalligen van het blad Motor. Het blad Motor zou te chique en niet meer voor de gewone motorrijder zijn. Thans zitten de heren (en dames) van beide bladen gebroederlijk samen tests te doen. Beter?
Ach... er schijnt een site te zijn waar alle nederlandse motorbladen uit en te na worden beschreven.
Persoonlijke voorkeur gaat naar Moto 73.
Misschien omdat ze ooit een ingezonden stukje van me geplaatst hebben.
Motor en Moto73 zijn trouwens van dezelfde uitgever en ze verschijnen precies om de week. Hoezo slim van de VNU ?
 
PB en af en toe Motor.

PB heeft vooral de laatste tijd leuke technische verhalen, die zijn interessant om te lezen (wel moeilijk, maar wel leuk :) )

Momenteel zijn ze bezig een raceteam te volgen die een motor aan het ombouwen zijn, erg interessant!

...en motor is ook goed!

Fastbikes vind ik te moeilijk geschreven (terwijl ik hele boeken in het engels kan lezen...), teveel turbotaal die ik (we) niet snappen hier.
 
ben jarenlang lid geweest van de (engelse) PB, maar het werd wat veel van hetzelfde... hoewel het nog steeds lekker leest.

sinds kort is er ook het blad TWO (Two Wheels Only)... daar zitten veel van de originele redacteuren van PB en Niall Mackenzie doet veel testwerk.

Ook leuk, ze hebben een KTM-Duke in de langeduurtest, en raken steeds meer in de ban van supermotards :) :)
 
Laatst bewerkt:
Motor + Moto73 is ok

Motor en Toerisme (uit Poohbeer-land) vind ik ook geen slecht blad

Ik vind wel dat als je er 1 gelezen hebt dat je de andere bladen ook gelijk voor 80% kent aangezien er vaak hetzelfde vermeld staat
Op zich is dit natuurlijk wel logisch aangezien ze allemaal de nieuwste motoren testen/tot de beschikking krijgen
 
ik heb gisteren een abbo genomen op Motor. Kreeg er ook een hoes bij voor de motor dus extra lekker. 130 piek voor een jaar lang dat blad wat ik toch al las en dan nog die hoes.
 
1 kickstart
2 superbike
3 motor
4 moto 73
Verder lees ik wat andere bladen. Ik ben jaren lang lid geweest van PB maar die leveren niet meer aan abbonees in nederland.Werd te duur.Fuck \'m.Superbike is nu veel leuker en ook niet zo rommelig in opzet als fast bikes.
 
ik heb gisteren een abbo genomen op Motor. Kreeg er ook een hoes bij voor de motor dus extra lekker. 130 piek voor een jaar lang dat blad wat ik toch al las en dan nog die hoes.

[me]Skoezie gaat ook ff abbo afsluiten...
[/me]


Hebben ze door z\'n topic er toch weer ff 2 nieuwe leden bij *D
 
Bij mij eerste bericht maak ik me meteen al onmogelijk hier maar het beste blad is wat mij betreft BIG TWIN !! Ja ja terwijl ik niet eens een Harley heb.
Begint steeds afwisselender te worden redelijk goede technische artikelen veel zelfbouw dragracing, streetfighters enz Helaas ook Arie Ness HD\'s.
Kickstart begon goed, maar is een maniertje geworden (zet iets geks op je hoofd en we maken er een goede test van )
Motor en Moto \'73 ? Jesus wat klote in 5 minuten uit (alleen P. Klaver in Moto 73 is de moeite waard)
 
Kent iemand ook \' Big Twin\' , \' de Custom motorrijder (BE)\' , etc of zit ik nu bij de verkeerde topic..... sorry. Van het geboden rijtje (\' k ken ze) vind ik het moeilijk kiezen. Heeft een deelnemer aan deze discussie wel eens een italiaans blad in de handen gehad? (plaatjes kijken). Er lagen 4 maandbladen! ter dikte van een Gouden Gids naast elkaar in de kiosk...Wreed!
 
Boekje van Motor was best oké maar komt vanaf dit jaar maar een keer per maand uit voor toch wel een behoorlijke abonnementsprijs... ( uitgeverij-perikelen van Sanoma )Heb nu Moto 73 tegen een actieprijs van 58 euro / jaar. Komt om de 2 weken . Einde van dit jaar zoek ik wel weer naar een ander actieprijsje/boek. Wie weet wel Moto Plus? :W
 
Aangezien mijn interesse uitgaat naar brikken en klassiekers maar een paar bladen:
- het motorrijwiel
- motorrevue (alleen nog maar op abonnement)
- motor73 (vanwege de artikelenreeks "marathonmotor) en zo nu en dan een klassieker.
 
Ik vind 'Motor' altijd wel leuk.
Ben er nog een jaartje lid van geweest maar had hem toen opgezegd omdat ik op dat moment ff wat geld wou besparen.

Leuke verhalen over supersports, touring, choppers, cruisers, naked en alles. Ook mooie reisverhalen en nog wat info over die bepaalde gebieden. Wat testjes, interviews

Zolang jij niet alleen gefocust bent op één type motorfiets (bv cruiser of sport), is het een heel leuk blad
 
Boekje van Motor was best oké maar komt vanaf dit jaar maar een keer per maand uit voor toch wel een behoorlijke abonnementsprijs... ( uitgeverij-perikelen van Sanoma )Heb nu Moto 73 tegen een actieprijs van 58 euro / jaar. Komt om de 2 weken . Einde van dit jaar zoek ik wel weer naar een ander actieprijsje/boek. Wie weet wel Moto Plus? :W

Motoplus voor 47 eu per jaar! beat that :P
 
Motoplus is inderdaad erg irritant BMW gericht.
Maar als je daar overheen kan stappen is het wel het enige blad waar leuke techniek artikelen in staan.
 
Fast Bikes :}

FBK283.cover_590.jpg


https://itunes.apple.com/nl/app/fast-bikes-magazine/id451411050?l=en&mt=8
 
Terug
Bovenaan Onderaan