beste motorblad ?

RAYF4

MF veteraan
28 mei 2001
1.224
0
Donostia-San Sebastian
Wat is het beste (nederlandse) motorblad ?
Ik ben nu geabonneerd op MOTOR,redelijk goed blad, maar zijn er betere ?
Ik kan ze hier (baskenland) niet kopen anders zou ik zelf ff naar een kiosk rennen en er een paar kopen.
 
Is al een topic over geweest volgens mij, maar ik vind MOTOR en Performance Bikes wel goed.

Laat ook maar trouwens, want er is overal al een topic over geweest. Sorry, laten we nog een keer iedereen aan het woord, dan leer ik nog eens wat andere bladen kennen.
 
Laatst bewerkt:
Aan de reacties te zien word het tijd voor een abbo op Motor. Was al een tijdje op zoek naar een geschikt blad, maar kon niet echt een keus maken.
 
Ik heb een abonnement op de Moto73. Lees dit blad al 4 jaar met plezier.

Maar ik koop ook regelmatig MOTOR, vind ik ook een leuk blad.
 
Nederlands: Kicxstart
Frans: Moto Technologie (leer je je motor nog eens aan de binnenkant kennen)
Engels: Superbike, Performance Bikes
Duits: MO, PS
:]
 
Laatst bewerkt:
Motor en Kicxstart.
Kicxstart vind ik de laatste tijd ook tegenvallen. Veel slap ge-o.h. en tests van -voor mij- niet interessante motoren zoals 1-cilinders.
Ik denk dat de makers ook een dagje ouder worden.
 
Ik koop alleen Motor. Heb 1x performance bikes gekregen, maar volgens mij zijn dat gewoon buitenlandse reviews vertaald naar het Nederlands, kan het mis hebben, maar alle foto\'s leken wel alsof ze in het buitenland waren geschoten. En waarom bijv. in Frankrijk een review doen als dat net zo goed in NL kan? ;)
 
Moto 73 is in 1973 in het leven geroepen door
afvalligen van het blad Motor. Het blad Motor zou te chique en niet meer voor de gewone motorrijder zijn. Thans zitten de heren (en dames) van beide bladen gebroederlijk samen tests te doen. Beter?
Ach... er schijnt een site te zijn waar alle nederlandse motorbladen uit en te na worden beschreven.
Persoonlijke voorkeur gaat naar Moto 73.
Misschien omdat ze ooit een ingezonden stukje van me geplaatst hebben.
 
Ik ben lid van moto73, soms hebben ze wel hele saaie uitgaven maar dat heeft ieder blad denk ik wel.

Ben er wel tevreden mee.
 
Meestal haal ik Moto73, soms ook Motor, of iets anders (soms Engelstalig, en een Duitse heb ik ook eens gehad).

Polletje er bij?
 
Het beste blad is in mijn ogen zonder twijfel

Motor-week2
Een belgisch blad dat een heel objectief
beeld geeft in hun reportages.
Niet alleen op pure prestatie of comfort gericht.
Beetje als kicxstart maar beter onderbouwd.
Bij kicxstart moet je een beetje tussen de
regels door lezen wat ze van de motor vinden (vooral als ze hem niks vinden).
Na het lezen van motor-week2 heb je een duidelijker beeld van de motor

Voor de echte fun lees is Performance Bikes
(al is dat blad opeens 18 piek bij de kiosk om
de hoek, was eerst 9 :( )
Die gasten zijn lekker ziek en testen de motoren
dan ook waar ze voor gemaakt zijn....het betere
knal en beuk werk. })
 
Even vor diegene die zeggen dat een topic al is geweest: Het is nu eenmaal een forum. Ooit zullen alle topics al wel een keer geweest zijn. Zint een topic je neit kan je natuurlijk gewoon negeren. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan