Beste N14 rijder(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost-b

MF'er
2 okt 2008
202
0
Delft
Beste N14 rijder op de blauwe motor vanochtend rond 9:00 uur. Zou je de N14 met de tunnels tussen wassenaar een leidschendam als een gewone weg willen beschouwen, en daar dan ook normaal file rijden op willen toepassen?
Wat dus betekend niet over de redresseerstrook (de asfaltstrook tussen de linker rijstrook en de linker vangrail) willen rijden.

Ik weet dat deze in de tunnels ruim genoeg is, maar met mij velen andere, trainen wij de automobilisten elke ochtend om die strook juist te gebruiken om ruimte te maken in het midden. En leren we ze dat die ribbels in de weg voor een auto die stilstaat helemaal niet zo erg zijn.

Tegenwoordig resulteerd dat, dat de zee van auto's opensplijt alsof je Mozes bent. Heerlijk!
Behalve dus als er 1 motorrijder er links langs over de redresseerstrook probeert te rijden.

Ik reed vanochtend door het midden, een stuk achter de blauwe motor (die links reed) en ik merkte verwarring en irritatie bij de automobilist.

Laten we alle een beetje consistent blijven, dat is voor de automobilist ook duidelijker.
 
Laatst bewerkt:
Beste N14 rijder op de blauwe motor vanochtend rond 9:00 uur. Zou je de N14 met de tunnels tussen wassenaar een leidschendam als een gewone weg willen beschouwen, en daar dan ook normaal file rijden op willen toepassen?
Wat dus betekend niet over de redresseerstrook (de asfaltstrook tussen de linker rijstrook en de linker vangrail) willen rijden.

Ik weet dat deze in de tunnels ruim genoeg is, maar met mij velen andere, trainen wij de automobilisten elke ochtend om die strook juist te gebruiken om ruimte te maken in het midden. En leren we ze dat die ribbels in de weg voor een auto die stilstaat helemaal niet zo erg zijn.

Tegenwoordig resulteerd dat, dat de zee van auto's opensplijt alsof je Mozes bent. Heerlijk!
Behalve dus als er 1 motorrijder er links langs over de redresseerstrook probeert te rijden.

Ik reed vanochtend door het midden, een stuk achter de blauwe motor (die links reed) en ik merkte verwarring en irritatie bij de automobilist.

Laten we alle een beetje consistent blijven, dat is voor de automobilist ook duidelijker.


:Z :Z Waar je je al niet druk over kan maken zeg.

Ontspan, adem in, adem uit, adem in, adem uit. En vooral blijven :W naar je motor collegas! :+
 
Ik zit nu wel te hopen dat die persoon dit nu ook leest en reageerd met "Het spijt me, ik zal het niet meer doen."
 
Had hij/zij een sticker? Zo nee weinig kans dat die persoon dit ooit gaat lezen. Wel raar daar te gaan rijden volgens mij krijg je nooit zo snel ruimte als in het midden.
 
Had hij/zij een sticker? Zo nee weinig kans dat die persoon dit ooit gaat lezen. Wel raar daar te gaan rijden volgens mij krijg je nooit zo snel ruimte als in het midden.

Ik kom met regelmaat op MF, maar ga straks op mijn motor geen MF sticker plakken. Waarom niet? Omdat het kan.
 
Ik zit nu wel te hopen dat die persoon dit nu ook leest

Maakt niet uit, het bereikt ook andere motorrijders die ook wel eens door die tunnel rijden.

De redresseerstrook is daar gewoon beton.
Dat betekend gladder bij droge weersomstandigheden en zo glad als een spiegel bij regen.

Beter helemaal niet komen dus! :)
 
Beste N14 rijder op de blauwe motor vanochtend rond 9:00 uur. Zou je de N14 met de tunnels tussen wassenaar een leidschendam als een gewone weg willen beschouwen, en daar dan ook normaal file rijden op willen toepassen?
Wat dus betekend niet over de redresseerstrook (de asfaltstrook tussen de linker rijstrook en de linker vangrail) willen rijden.

Ik weet dat deze in de tunnels ruim genoeg is, maar met mij velen andere, trainen wij de automobilisten elke ochtend om die strook juist te gebruiken om ruimte te maken in het midden. En leren we ze dat die ribbels in de weg voor een auto die stilstaat helemaal niet zo erg zijn.

Tegenwoordig resulteerd dat, dat de zee van auto's opensplijt alsof je Mozes bent. Heerlijk!
Behalve dus als er 1 motorrijder er links langs over de redresseerstrook probeert te rijden.

Ik reed vanochtend door het midden, een stuk achter de blauwe motor (die links reed) en ik merkte verwarring en irritatie bij de automobilist.

Laten we alle een beetje consistent blijven, dat is voor de automobilist ook duidelijker.

en je hebt helemaal gelijk !

want anders worden we Frankrijk 2 met KÖT regels omdat niemand zich wil gedragen !

Want ook nu lopen er mensen te miepen over het afsluiten van dijken enz !

Als je wil raggen, oké, op een plek waar geen volk is om te klagen, dan is er ook nagenoeg geen probleem.....

En NEE, ben geen moraalridder maar wil straks nog wel door een file of ff op een dijk kunnen rijden....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan