Beste navigatie offroad

Vroeger zat die functie ook in de Garmin GPSMAP 60-reeks (jammer dat ze het in latere modellen eruit gehaald hebben), en met wat kleine voorbereidingen kan het ook op de diverse Garmin Edge-modellen. Het idee erachter is dat hij een richtingaanwijzing geeft als er een knik in de track zit waarbij de hoek tussen de twee tracksegmenten boven een bepaalde waarde uitkomt.
 
Osmand is een soort zwitsers zakmes: er zit echt van alles in!. Ik heb wat tips&tricks hier neergezet die voor mij werken: Osmand tips & tricks – JaxeADV.

Qua gebruik is hte vooral een kwestie van proberen. Besef dat een track (zoals tet) niet meer is dan een lijntje op de kaart waar je overheen moet rijden. Een track is in de basis niet routeerbaar. (om het verwarrend te maken heeft Osmand wel de mogelijkheid om 'turn-by-turn' instructies te geven op basis van een track 🤯).

Er zijn er wel wat zaken te vinden op youtube, bv van Nomad Sweden of op het kanaal van osmand zelf. Deze is ook wel fijn:

Thnxx a lot!! Hier ga ik eena aandachtig naar kijken, hopelijk krijg ik het voor elkaar want het zou zonde zijn al die mooie route's te laten liggen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan