Beste Protectoren voor "lege" motor jeans?

Chris ofc

MF veteraan
25 dec 2012
5.024
2.578
Beste allen,

Heb een paar weken geleden een setje motorjeans gekocht van Booster. Echter zitten hier zitten nog geen protectoren in (Knieën, Heupen)
Er zitten wel zakjes in de broek waar protectoren ingeschoven kunnen worden.

Mijn vraag: welke protectoren kan je hiervoor het beste kopen?
Heeft iemand hier al eerder protectoren later in zijn jeans toegevoegd?

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Ik denk elk merk eigen protectoren heeft. De vorm en afmeting van protectoren verschilt ook per merk. Ik denk dat het beste is om bij Booster vragen wat voor protectoren ze hebben, anders even langs de zaak waar je je motorjeans hebt gehaald.
 
Normaal hoor je die knie en heupstukken bij je Booster broek te krijgen, waren ze bij mij in 1e instantie ook vergeten mee te geven, maar heb ze wel gekregen.
 
De instapmodellen van Booster worden exclusief protectiestukken geleverd. Zijn verschillende universele stukken te koop die passen. Wandel een grotere motorkledingzaak binnen en ze hebben die gegarandeerd liggen.
 
Die heb ik ook, protectoren meteen bijgekocht bij MotorKledingCenter. Bel ze even, die weten vast wel welke je nodig hebt en verkopen die graag aan je ;)
 
Revit Seesmart protectoren zijn zeer flexibel en hebben toch dezelfde CE-goedkeuring als 'dikke'protectoren. Qua comfort een aanrader, oa verkrijgbaar bij BikerOutfit.nl
revit-seesmart-knee-shoulder-hip-elbow-protector-r.jpg
revit-seesmart-elbow-hip-protector-rv-32.jpg
revit-seesmart-hip-protector-rv-33.jpg
 
Laatst bewerkt:
Precies deze heb ik in mijn Rev'it kevlar Jeans zitten. Merkt vrijwel niet dat ze in de broek zitten en toch een CE-Keurmerk voor het opvangen van de klap. Kost ook nog eens super weinig.

Revit Seesmart protectoren zijn zeer flexibel en hebben toch dezelfde CE-goedkeuring als 'dikke'protectoren. Qua comfort een aanrader, oa verkrijgbaar bij BikerOutfit.nl
[afbeelding]
 
Precies deze heb ik in mijn Rev'it kevlar Jeans zitten. Merkt vrijwel niet dat ze in de broek zitten en toch een CE-Keurmerk voor het opvangen van de klap. Kost ook nog eens super weinig.

Ziet er goed uit, Hoe zit het met de zichbaarheid van buitenaf? kan je ze goed zien zitten?
(dat de broek niet ineens heel wijd eruit ziet)

Welke heb jij erin zitten MrMikeyy? (zet even de links neer als mogelijk)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan