Beste site om je motor te verkopen

Als ik m'n motor verkoop zet ik hem op:

  • Marktplaats

    Stemmen: 36 75,0%
  • Ebay

    Stemmen: 0 0,0%
  • MotorTrader

    Stemmen: 1 2,1%
  • Speurders

    Stemmen: 1 2,1%
  • tweedehands.nl

    Stemmen: 2 4,2%
  • tweedehands.net

    Stemmen: 0 0,0%
  • Marktplaza

    Stemmen: 0 0,0%
  • anders namelijk:

    Stemmen: 8 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    48

Hanzzzz

MF veteraan
3 dec 2002
5.497
181
Soest
Natuurlijk zet je hem hier op het motor-forum en wellicht ook nog op een speciaal interesse forum. Maar wat is daarna de beste keuze. Marktplaats en MotorTrader denk ik maar klopt dat. Plus voor beide moet je betalen welke heeft dan de voorkeur?

Kortom tijd voor een polletje.
 
Laatst bewerkt:
Buiten de plek waar je hem te koop zet lijkt me de prijs belangrijker...

Hoop mensen klagen dat het spul zo lang te koop staat tegenwoordig, maar verkoop kan nog steeds heel snel gaan mits de prijs maar erg scherp is en de staat vd motor goed is.

Heb er verschillende binnen een weekend verkocht zien worden waarvan de prijs gewoon scherp was.
 
Motorshopper is, zonder teveel aan zelfbevlekking te doen, wel een van de betere plaatsen. Vooruit het is nog niet een enorm gangbare plek, maar de mensen die er komen zijn wel puur en alleen geinteresseerd in motoren en dingen die daarbij komen. Je hebt dus veel minder rotzooi om de voor jou interessante advertenties heen.

Motortrader is ook een goeie maar kost geld, de motoren die er op staan zijn dus vaak in een wat hogere prijsklasse. Bovendien kun je geen onderscheid maken tussen particulier of garagebedrijven, Motorshopper kan dit wel.

Elke persoon moet dus voor zich kijken wat de beste site is.
 
marktplaats heeft de meeste lezers, heel simpel..adverteren gaat om bereik. M-F te koop kan ook, heeft ook een hoop lezers alleen moet je dan wel accepteren dat er commentaar kan komen waar je als verkoper misschien niet op zit te wachten. (Wat dan vervolgens door die marktplaats koper weer gevonden kan worden)
 
marktplaats heeft de meeste lezers, heel simpel..adverteren gaat om bereik. M-F te koop kan ook, heeft ook een hoop lezers alleen moet je dan wel accepteren dat er commentaar kan komen waar je als verkoper misschien niet op zit te wachten. (Wat dan vervolgens door die marktplaats koper weer gevonden kan worden)

ook op motorshopper?
 
Sry MF crew. My vote gaat ook naar marktplaats. Tussen stand op dit moment: 1 voor MF en 2 voor MP als het om verkoop van mijn motoren gaat. Kwestie van aantal bezoekers, aanbod en bekendheid.
 
Heb twee motoren gekocht via MF, en eentje ook weer verkocht. Voor een nette prijs ook, op Marktplaats zat dat er niet in :)

Kwantiteit zegt niet alles. Tenzij je gewoon je motor kwijt wil en wat je er voor krijgt niet veel uitmaakt natuurlijk.
 
ok, duidelijk MP is de nummer 1. Ik zet hem natuurlijk ook op motorshopper en op het MF.

Bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan