Beste, snelste, meeste pks en lichtste racer?

Net op zx10r topic gelezen dat de kwak 174 pk heeft en 166 kg weegt, het is bij dit thema dus toch belangerijk dat je als laatste je specs onthuld, nu nog afwachten wat de definitieve specs van honda zijn maar ik denk niet dat die de 175 pk haalt, want dan moeten ze er wel erg veel pk's bij verzinnen nou zijn ze dat bij honda de laatste jaren wel gewend dus toch nog maar ff wachten dan.
 
Wij vinden het werkelijk geen stijl dat u motoren verkoopt zonder specifieke specs! En helemaal belachelijk is dat als u wel de specs opgeeft deze vaak ook niet kloppen. Daarnaast wilen wij geen gelul meer over drooggewicht maar inclusief een volletank waarbij tevens natuurlijk de tankinhoud ook wordt opgegeven.

Daarnaast willen wij een opgave van de pk's op het achterwiel!
Ik weet het, het is in de mode om Honda af te zeiken. Zowel hier als in de bladen. Om de paar jaar is een andere fabrikant het pispaaltje. Maar stuur je die brief gelijk naar alle fabrikanten? Er is namelijk geen enkele fabrikant die 1) rijklaar gewicht en 2) vermogen aan het achterwiel opgeeft. So dream on en veel plezier met het zoeken naar een ander merk. Maar iedereen zou ook gewoon eens een beetje minder kunnen zeiken en wat meer kunnen rijden op wat ze mooi vinden. Dat kleuter gedrag van mijn lul is groter dan jou lul slaat gewoon nergens op. :r
 
Ik weet het, het is in de mode om Honda af te zeiken. Zowel hier als in de bladen. Om de paar jaar is een andere fabrikant het pispaaltje. Maar stuur je die brief gelijk naar alle fabrikanten? Er is namelijk geen enkele fabrikant die 1) rijklaar gewicht en 2) vermogen aan het achterwiel opgeeft. So dream on en veel plezier met het zoeken naar een ander merk. Maar iedereen zou ook gewoon eens een beetje minder kunnen zeiken en wat meer kunnen rijden op wat ze mooi vinden. Dat kleuter gedrag van mijn lul is groter dan jou lul slaat gewoon nergens op. :r
Iedere japanse fabrikant geeft het vermogen aan de krukas op dat weten we ondertussen wel, honda is verder een prima merk ik heb er jaren rijplezier van gehad alleen van de vermogens opgave van de fireblade klopte de laatste 4 jaar werkelijk niks.
Die zat er altijd 10 pk onder en soms wel 20, dat is gewoon belachelijk als ik een motor wil met een vermogen van tussen de 130 en 140 pk dan koop ik wel een 750cc als ik betaal voor 150 pk dan wil ik ook 150 pk en niet alleen op papier.
 
Iedere japanse fabrikant geeft het vermogen aan de krukas op dat weten we ondertussen wel, honda is verder een prima merk ik heb er jaren rijplezier van gehad alleen van de vermogens opgave van de fireblade klopte de laatste 4 jaar werkelijk niks.
Die zat er altijd 10 pk onder en soms wel 20, dat is gewoon belachelijk als ik een motor wil met een vermogen van tussen de 130 en 140 pk dan koop ik wel een 750cc als ik betaal voor 150 pk dan wil ik ook 150 pk en niet alleen op papier.

Wat bedoel je precies ?
Dat Honda de Fireblade opgaf voor 150 PK en de motor 'slechts' 130 PK aan het achterwiel leverde ? (Gecorrigeerd / SAE discussie houd ik dan nog buiten het verhaal)
 
Wat bedoel je precies ?
Dat Honda de Fireblade opgaf voor 150 PK en de motor 'slechts' 130 PK aan het achterwiel leverde ? (Gecorrigeerd / SAE discussie houd ik dan nog buiten het verhaal)
Nee het 2000/2001 model levert dus gewoon iets van 135 pk aan de krukas het 2002/2003 model zit meestal rond de 140 pk overigens de gsxr 1000 en de R1 haalde hun pk's altijd ruimschoots dit kost honda (terecht) veel klanten.
 
als we toch honda afzeiken ook als je ze een serieuze mail stuur over de rai dat er niet 1 fireblade staat zoals een paar jaar terug en ook dit jaar in parijs.
ook mag je er niet op zitten en bij de andere japanse merken en ook de italiaanse merken zoals aprilia en ducati kan je op ieder model en iedere kleur gaan zitten.
maar honda nederland stuurt geen eens bericht terug zo arrogant zijn ze daar!!!!!
ook de pk die opgegeven worden halen het bij de fireblade totaal niet , niet dat je ze misschien nodig hebt maar wees gewoon eerlijk wat erin zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan